مدیرکل امور واحدهای استانی جهاد دانشگاهی:

منابع انسانی، مهمترین سرمایه‌های جهاد دانشگاهی است/ تاکید بر توجه به اهداف پژوهشی و تقویت آموزش

مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاد دانشگاهی، منابع انسانی را مهمترین سرمایه این مجموعه دانست.

اسد رازانی ۲۲ مهرماه در آیین تکریم و معارفه رئیس و سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی اظهار کرد: سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن است و هر کدام از همکاران استان اگر نقش خود را درست پیدا کرده و ایفای نقش کنند، سازمان به اهدافش می‌رسد.

وی به ظرفیت‌های خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی به تمام حوزه‌ها ورود می‌کند و این نشان دهنده گستردگی خدمات و توانمندی نیروی انسانی آن است.

وی تاکید کرد: اکنون که مسئولان مختلف استان در حال تغییر هستند باید تلاش کنید جهاد دانشگاهی را به خوبی در استان بشناسانید و در مسیر استفاده از اعتبارات ملی قرار بگیرید.

رازانی گفت: در خراسان شمالی می‌توان به سمت بازنگری اهداف در حوزه پژوهش حرکت کرد و با تقویت حوزه آموزش، فعالیت‌ها را گسترش داد.

مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی نیز در این آیین گفت: قبول مسئولیت، کار بسیار بزرگی است و باید قدردان افرادی که پذیرای بر دوش کشیدن آن می‌شوند، باشیم.

سید یوسف حسینی گفت: موفقیت یک مجموعه با همراهی همه همکاران آن میسر می‌شود به همین دلیل باید همه شما در کنار یکدیگر و با محوریت ریاست جدید به سمت برنامه‌های بهتر و قوی‌تر حرکت کنید.

وی با اشاره به تاسیس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی از حدود ۲۰ سال گذشته، بیان کرد: واحد خراسان شمالی همکاران بسیار با تجربه‌ای دارد که می‌توانند ایده‌های مناسبی ارائه دهند تا این مجموعه به درآمدزایی برسد. 

حسینی به ۸۰۰۰ نیروی جهاد دانشگاهی در کشور اشاره کرد و افزود: هر کدام از این نیروها نقش‌های مختلفی دارند که می‌شود از ایده همه آن‌ها استفاده کرد.

در این آیین از خانم مهسا پرنیان پس از ۲۷ ماه مسئولیت تقدیر و دکتر عبدالحسین طالبی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی معارفه شد.

گفتنی است دکتر عبدالحسین طالبی نجف‌آبادی با مدرک دکترای حسابداری پیش از این به‌عنوان عضو هیأت علمی و دانشیار دانشگاه بجنورد مشغول به فعالیت بود و مسئولیت مدیر عاملی صندوق پژوهش استان را بر عهده داشت.

وی تألیف و ترجمه بیش از ۹ جلد کتاب و ۱۳۰ مقاله و عضو هیأت مدیره صندوق پژوهش خراسان شمالی، عضو شورای فن بازار و شورای فناوری پارک علم و فناوری خراسان شمالی و رئیس هیأت اندیشه‌ورز این استان و مدیریت حسابداری چندین مجموعه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403072216851
  • خبرنگار : 50444