برای اولین بار در البرز؛

انجام رادیولوژی مداخله‌ای در مرکز شهید رجایی کرج

 رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج با بیان اینکه برای اولین بار در استان البرز رادیولوژی مداخله‌ای انجام شد، گفت: در این روش با ایجاد یک شکاف کوچک بر روی پوست و بدون جراحی، درمان در تمامی اندام‌ها و اعضای داخلی مختلف بدن امکان پذیر است.

به گزارش ایسنا، دکتر طاهره صادقی روز یکشنبه ۲۲ مهرماه گفت: خوشبختانه به همت مسئولین بیمارستان و دانشگاه برای اولین بار در  البرز، اینترونشن یا همان رادیولوژی مداخله‌ای در بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید رجایی  توسط دکتر علی سلحشور فلوشیپ فوق تخصص رادیو اینترونشن و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از مزایای این روش جدید غیرتهاجمی بودن آن است که عوارض کمتری نسبت به جراحی‌های گسترده سابق دارد و می‌تواند اثرات درمانی بهتری را به همراه داشته باشد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گفت: در این روش با ایجاد یک شکاف کوچک بر روی پوست و بدون جراحی، درمان در تمامی اندام‌ها و اعضای داخلی مختلف بدن امکان پذیر است. در بعضی مواقع جایگزین جراحی است و بیماران را از عوارض پس از جراحی بی نیاز می‌کند.

دکتر صادقی خاطرنشان کرد: این اقدام درمانی پیش از این تنها در تعداد محدودی از بیمارستان‌های استان تهران انجام می‌شد که مشکلاتی به علت صف‌های طولانی پذیرش و ... برای بیماران ایجاد کرده بود و خوشبختانه این اقدام مهم درمانی از این پس در مرکز شهید رجایی انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403072216835
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها