مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد:

پروژه نهضت ملی مسکن در چاف و چمخاله آغاز می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: با حضور معاونین بنیاد مسکن کشور عملیات ساخت پروژه ۳۷۵ واحدی نهضت ملی مسکن در چاف و چمخاله آغاز می‌شود.

حامد دائمی امروز، ۲۲ مهرماه در دیدار معاونین بنیاد مسکن کشور با استاندار گیلان، با اشاره به نقش بنیاد مسکن در توسعه، عمران و آبادانی روستاها، اظهار کرد: امروز با حضور معاونین بنیاد مسکن کشور آغاز عملیات ساخت پروژه ۳۷۵ واحدی نهضت ملی مسکن را در چاف و چمخاله لنگرود را اجرایی می کنیم.

وی همچنین از افتتاح چهار هزار و ششصدونوزدهمین واحد مسکن محرومین استان در لنگرود خبر داد و افزود: فردا نیز در شهرستان آستانه اشرفیه، آیین واگذاری ۱۷۱ هزار و یکصد و چهل و نهمین برگ سند روستایی که جزو دغدغه های روستاییان است، اجرایی می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از بهره برداری از ۱۱۷ هزار و یکصدمین واحد مسکن روستایی استان در طرح نوسازی و بهسازی مساکن روستایی خبر داد و بیان کرد: این طرح از سال ۸۴ آغاز شده و در گیلان موفق بوده است.

دائمی با بیان اینکه به مناسبت روز ملی روستا ۳۷ پروژه عمران روستایی را با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز در شهرستان آستانه اشرفیه افتتاح خواهیم کرد، ادامه داد: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی خودمالک استان در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۱۱ هزار واحد بود که به واسطه افزایش متقاضیان به ۱۲ هزار و ۱۵۰ واحد رسید که بخشی از آن مربوط به روستای امامزاده ابراهیم شفت پس از حادثه آتش سوزی است.

وی سهمیه قیر تهاتری استان در سال جاری را نیز معادل ۲۰۷ میلیارد تومان دانست و تاکید کرد: نیازمند مساعدت بنیاد مسکن جهت تخصیص تسهیلات بازسازی و بلاعوض برای روستای امامزاده ابراهیم هستیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072216832
  • خبرنگار : 50040