رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

تربیت پلیس در تراز انقلاب راهبرد اصلی در نیروی انتظامی است

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خبرنگاران ذاکران حقایق و واقعیت‌ها هستند.

حجت‌الاسلام نوری امروز (یکشنبه ۲۲ مهر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اصحاب رسانه در واقع چشمان تیزبین و بیدار جامعه هستند؛ بنابراین باید با صداقت و امانت‌داری و رعایت اخلاق حرفه‌ای و اخلاق اسلامی، اخبار و اطلاعات و رویدادهای جامعه و به خصوص پلیس را به نحو مطلوبی منعکس کنند.

وی با اشاره  به مهم‌ترین ویژگی‌های پلیس که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: وجهه پلیس به جهت در تراز انقلاب اسلامی بودن است. تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی یکی از موضوعات بسیار مهمی که در مجموعه انتظامی استان به آن توجه می‌شود.  

نوری با اشاره به کارهای معنوی پلیس انتظامی استان زنجان، اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس را رهنمون می‌کند تا در مسیر تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد، انجام کارهای معنوی است. 

او در ادامه با اشاره نقش ارزشمند خانواده‌ها و همچنین برنامه‌های تربیتی و تعالی در تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی، اذعان کرد: ما برای تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و اخلاقی بسیار زیادی برای خانواده‌های کارکنان انتظامی استان در کانون فرهنگی، قرآنی و تربیتی حضرت فاطمه الزهرا (س)  انتظامی استان زنجان در حال اجرا داریم.  

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان در بخش دیگری با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و تربیت و تعالی ویژه کارکنان انتظامی استان زنجان،  ابراز کرد: در راستای آشنایی با قرآن‌کریم و نهج‌البلاغه کلاس‌های حفظ، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه حفظ حکمت‌های ناب امیرالمومنین (ع) تحت عنوان روزهای قرآنی در سطح انتظامی استان زنجان برای همه کارکنان در حال برگزاری است.

نوری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا نظارت بر عملکرد و رفتار پلیس وجود دارد، گفت: بله نظارت وجود دارد و سعی ما در انتظامی استان زنجان بر این است که حتی یک خطا و لغزش هم از کارکنان سر نزند.

وی با بیان اینکه لازم است همه کارکنان در راستای اعلام‌ خدمات پلیس تلاش کنند، خاطرنشان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی راهبردش تربیت پلیس در تراز انقلاب است و اینکه فضای دینی و قرآنی ایجاد کنیم تا پلیس در نوع عملکرد خود از آن بهره ببرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072216828
  • خبرنگار : 50534