نمایش تجهیزات پلیسی با برگزاری نمایشگاه «ایپاس» از ۳۰ مهر در تهران

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، از برگزاری نمایشگاه «ایپاس» از ۳۰ مهر تا ۳ آبان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدقاسم ناظر در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، گفت: هر سالی که نمایشگاه ایجاد می‌شود ما به دنبال این هستیم که پیشرفت بهتری داشته باشیم. سال گذشته ۱۵۱ شرکت کننده داشتیم. امسال ۲۵۰ شرکت کننده و ۱۸۱ غرفه در نمایشگاه فعال هستند.

وی افزود: این مسئله برای ما درآمدزا نیست و ما فقط به دنبال این هستیم که نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها را با یکدیگر در این نمایشگاه آشنا کنیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: ما در مجموعه اقتصادی فراجا می خواهیم پشتیانی مناسبی را از شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع نیاز مالی داشته باشیم و می خواهیم از محصولات آنها استفاده کنیم.



ناظر گفت: در این نمایشگاه، شرکت‌های خارجی نیز می توانند شرکت کرده و محصولات خود را ارائه دهند. در حال حاضر ۱۵ درصد غرفه‌ها را شرکت‌های چینی تشکیل داده‌اند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که در کشورهای آفریقایی این نمایشگاه را برپا کنیم.‌ همچنین قرار است این نمایشگاه به صورت استانی نیز فعال شود.

 مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: از جمله تجهیزاتی که در این نمایشگاه قرار است ارائه شود می توان به دوربین‌های البسه، دوربین‌های ثبت میانگین سرعت در جاده‌ها، جلیقه‌های ضدگلوله، درب‌های ضدسرقت و غیره اشاره کرد.

رضا اصغریان دبیر نمایشگاه ایپاس نیز در سخنانی گفت: امسال هم همانند سال‌های گذشته نمایشگاه ایپاس برای نمایش تجهیزات ایمنی، امنیتی و پلیسی از ۳۰ مهر تا ۳ آبان در مصلی برگزار می شود.

وی افزود: امسال ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۱۸۱ غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت. ۸۰ درصد این شرکت‌ها خصوصی بوده و ۲۰ درصد شرکت‌ها نیز دولتی هستند. همچنین حدود ۵۵ درصد از شرکت‌ها دانش بنیان هستند.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403072216815
  • خبرنگار : 71959

برچسب‌ها