رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر:

اولویت شهر همدان، گردشگری است

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان در شهر همدان سکونت دارند، گفت: اولویت شهر همدان از هر نگاهی گردشگری است.

حمید بادامی نجات یکشنبه ۲۲ مهر ماه در صحن شورای شهر همدان که با حضور نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مشاور برنامه چشم‌انداز به گردشگری رسیده و این دوره هم مشاور به گردشگری رسیده است، به طوری‌که دو مشاور با دو نگاه متفاوت به اولویت گردشگری در همدان رسیدند. ضمن اینکه در پرسشنامه‌ای که از مردم جمع شده بود نیز این موضوع اولویت قرار گرفته بود.

وی تأکید کرد: گردشگری زیرساخت می‌خواهد که هتل و مراکز اقامتی یکی از زیرساخت‌های گردشگری است و از قبل در شهر انجام شده است.

این عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه موضوع دیگر شهر همدان موضوع حمل و نقل به ویژه حمل و نقل هوایی است، تصریح کرد: شورا و مدیریت شهری حاضر است در ایجاد شرکت هواپیمایی مشارکت کند و حتی هواپیما بخرد.

بادامی نجات تأکید کرد: وقتی به این می‌رسیم که بزرگترین مشکل گردشگری همدان حمل و نقل و به ویژه حمل و نقل هوایی است، طبیعتاً شهرداری و شورا تلاش می‌کند در این زمینه همکاری کند.

این عضو شورای شهر همدان در رابطه با موضوع مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: در این دوره به هر دلیلی متاسفانه دستگاه‌های دولتی به منابع درآمدی شهرداری  به هر شکلی  ورود کردند و از نمایندگان مجلس درخواست داریم این فضا از دولت برداشته شود و به مدیریت شهری کمک شود.

بادامی با بیان اینکه قطار شهری یکی از دغدغه‌های حمل و نقل عمومی همدان بوده است، تصریح کرد: همدان به لحاظ حمل و نقلی نیاز به مدی دارد. از طرفی طرح جامع شهر همدان هنوز بازنگری و تکمیل نشده است.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072216804
  • خبرنگار : 50034