امیر صباحی‌فرد: ایران مخالف هرگونه تنش، جنگ و خونریزی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ایران اسلامی همواره مخالف هرگونه تنش، جنگ و خونریزی در منطقه غرب آسیا است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی پدافند هوایی، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کشورمان به اوج عزت و اقتدار برسد، باید تمامی سازمان‌ها و اقشار با انسجام، همدلی و تلاش جهادی  گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در راستای سرافرازی ایران اسلامی بردارند و یقیناً در تمامی عرصه‌ها باید پیشرفت علمی در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه اولویت نیروهای مسلح کشورمان صلح و آرامش در منطقه است،اظهار کرد: ایران اسلامی همواره مخالف هرگونه تنش، جنگ و خونریزی در منطقه غرب آسیا است.

صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه پیشرفت نیروهای مسلح به‌ویژه پدافند هوایی در حوزه تجهیزات نظامی هیچگاه توقف ندارد، خاطرنشان کرد: برگ برنده کشورمان وجود نخبگان و دانشمندان متعهد، وطن‌پرست با همت مضاعف و تلاش شبانه‍‍روزی است که موجب شده در برابر ظالمان و یاوه‌گویان ایستادگی کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن ابراز خرسندی از سخت‌کوشی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان متخصص و فنی این نیرو، تصریح کرد: پدافند هوایی ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح کشور در جهت امنیت و آرامش هموطنان ما، تمامی ظرفیت‌ها را به‌کار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: بیگانگان از توانمندی و هوشیاری نیروهای مسلح کشورمان هراس دارند و همین امر بسیاری از نقشه‌های آنان را دچار اختلال محاسباتی کرده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403072216789
  • خبرنگار : 71480