تقدیر از ۳ تهران‌پژوه در صحن شورای اسلامی شهر تهران

اعضای اسلامی شورای شهر تهران به مناسبت روز تهران از سه تهران‌پژوه در صحن شورا تقدیر کردند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه خلاصه‌ای از زندگینامه هر یک از این اساتید قرائت شد و پس از آن کامران صفامنش در جملات کوتاهی گفت: در حوزه تهران حفاظت از ساختمان‌های قدیمی، باغ‌های قدیمی و همچنین مرمت مجموعه‌های مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است که در برخی از این موارد مشارکت داشته‌ام. در حال حاضر نیز مشغول طراحی بیمارستان‌ها هستم به ویژه بیمارستان‌های سرطانی همانند آنچه که در گرگان در حال ساخت است و امیدوارم هرچه زودتر ساخته و در خدمت مردم قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه داریوش شهبازی نیز با تاکید بر این‌که شهر تهران ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد، افزود: باید در خصوص تاریخ تهران در مقاطع مختلف همچون مقطعی که مربوط به پایتختی این شهر است و مقطعی که مربوط به دوره روستایی تهران است و پیوند این دو، حساسیت‌های ویژه‌ای داشته باشیم.

در ادامه این جلسه نصرالله حدادی یکی دیگر از تهران پژوه‌هایی که در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفت، از شورای شهر تهران درخواست کرد معبری در شهر تهران به نام «عباس شیبانی» نام‌گذاری شود.

وی تاکید کرد: من در ارتباط با بیمارانی که ایشان داشتند بزرگی‌های بسیاری از ایشان دیدم.

وی ادامه داد: تهران بالفعل و بالقوه توان و ظرفیت گردشگری بسیاری دارد که می‌تواند رشد اقتصادی بسیاری را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام  

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403072216783
  • خبرنگار : 71505

برچسب‌ها