پرداخت ۱۲۲ میلیارد ریال مطالبه داروخانه‌های سرپایی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: مجموعا ۶۳۲ هزار نفر از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

امیرعباس جراحی‌علمداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در هفته جاری مبلغ ۱۲۲ میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دانشگاهی سرپایی، مربوط به سهم این سازمان از اسناد خرداد ماه داروخانه‌ها، پرداخت شد. الباقی مطالبات این مراکز نیز به تدریج با تامین نقدینگی ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد شد و سایر مطالبات معوقه مراکز طرف قرار داد دولتی و خصوصی نیز پرداخت و به‌روزرسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۷ پزشک عمومی ۱۲۹ متخصص، ۱۰ دندانپزشک، ۱۶۷ مرکز داروخانه، ۱۶۰ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۳۲ درمانگاه خصوصی و دولتی، ۱۵ بیمارستان (۱۰ دانشگاهی ۲ غیردانشگاهی و ۳ دی کلینیک و ۲۳ درمانگاه دانشگاهی) و در مجموع ۵۹۴ موسسه پزشکی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی استان هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان در شهرهایی که سازمان فاقد مرکز ملکی است طبق قرارداد سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی، هزینه بیماران بستری به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

جراحی‌علمداری عنوان کرد: در بخش سرپایی از طریق درمان غیرمستقیم و خرید خدمت از مراکز طرف قرارداد به بیمه‌شدگان خدمت ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072216753
  • خبرنگار : 50167