نتایج ارزیابی دستیاران مردمی ادارات کل سیستان وبلوچستان اعلام شد

دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: نتایج ارزیابی عملکرد فصلی دستیاران مردمی سازی ادارات کل استان اعلام شد.

رضا جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بررسی صورت گرفته از سوی ستاد حکمرانی مردم در سیستان وبلوچستان و بر اساس ارزیابی انجام شده از رابطین ادارات کل استان، دستیاران مردمی سازی برتر معرفی شدند.

وی افزود: این ارزیابی ویژه سه ماهه دوم سال و در شاخصه های عملکردی و مردمی، ویژه برنامه های توانمند سازی و میزخدمت و توانایی های فردی دستیاران انجام شده و به ادارات کل امتیازات ارزشیابی تا سقف ۱۰۰ داده شده است.

به گفته جعفری، در این ارزیابی سیدمجتبی طباطبایی زاده، دستیار مردمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با کسب امتیاز ۹۰ در جایگاه اول ایستاد و آقایان مجید رضوانی و محمدشهرکی از توزیع نیروی برق و صداوسیما با کسب امتیاز ۸۰ به صورت مشترک رده دوم را به خود اختصاص دادند.

دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان افزود: خانم راشکی و آقایان مهرداد عرفانی و مهدی لکزایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هم با کسب امتیاز ۷۸ مشترکاً سوم شدند.

شایان ذکر است، ارزیابی عملکرد دستیاران مردمی ادارات کل هر سه ماه یکبار انجام می شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072216649
  • خبرنگار :