بهره‌برداری از ۲ ساختمان جدید دادگستری در گلستان

رییس کل دادگستری گلستان از بهره‌برداری ساختمان های جدید دادگستری در استان خبر داد و افزود: ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار صرف این۲ پروژه شده است.

حیدر آسیابی صبح امروز یکشنبه ۲۲ مهر در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید دادگستری‌های گنبدکاووس و گمیشان که با حضور معاون اول قوه قضاییه و استاندار گلستان به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز این بناها، در مجموع ۱۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان دادگستری گمیشان از مصوبات سفر دوم رئیس قوه قضاییه به استان گلستان بوده است، اذعان کرد: این ساختمان ۹ ماهه با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در سه طبقه و هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا ساخته شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت با بیان اینکه بنای دادگستری گنبدکاووس هم با چهار هزار و ۵۰۰ متر زیربنا و ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در ۴ طبقه ساخته شده است، تصریح کرد: با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای پاسخگویی به مردم و همچنین ارائه خدمات رفاهی به کارکنان در سه سال اخیر ۱۰ هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای اداری و ورزشی به فضای حوزه‌های قضایی استان اضافه شده‌است.

آسیابی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبار برای این ساخت و سازها از محل صرفه‌جویی‌ها و اعتبارات سفر رئیس قوه قضاییه به استان تأمین شده است، خاطرنشان کرد: تلاش دادگستری برای استانداردسازی فضای اداری در همه حوزه‌های قضایی استان به منظور فراهم کردن بستر فضای خدمت بهتر به مردم است.

انتهای‌ پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072216642
  • خبرنگار : 50672