استاندار لرستان خبر داد:

ارائه راهکار و تصمیم‌گیری برای کاهش مشکلات ۴ محله حاشیه‌ای خرم‌آباد 

استاندار لرستان از ارائه راهکار و تصمیم‌گیری برای کاهش مشکلات ۴ محله حاشیه‌ای خرم‌آباد خبر داد.

ابوطالب شفقت در حاشیه جلسه بازآفرینی که شامگاه شنبه بیست و یکم مهرماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به جمع‌آوری ضایعات از محله اسدآبادی خرم‌آباد، اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری خرم‌آباد با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا توانسته است جمع‌آوری ضایعات را در این محله انجام دهد.

وی افزود: ساماندهی بافت فرسوده در محله اسدآبادی نیز در دستور کار قرار دارد، هرچند که این کار زمان‌بر است.

شفقت همچنین به وضعیت محله فلک‌الدین اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف یک زمین خالی متعلق به راه و شهرسازی که محل تجمع نخاله‌های ساختمانی بوده است، از موضوعاتی بود که در جلسه بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: قرار شد شهرداری این زمین را به کاربری‌هایی مانند فضای سبز و پارک تفریحی برای کودکان اختصاص دهد.

استاندار لرستان بیان کرد: مدرسه تخریبی فلک‌الدین که به محل نگهداری ضایعات تبدیل شده بود، به فضای ورزشی اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین ادامه داد: در خصوص سایت پگاه رزم‌آوران، شرکت آبفا و شهرداری کارهای زیرساختی از جمله آبرسانی را انجام خواهند داد.

شفقت افزود: در خصوص کمیسیون ماده ۵ و نحوه ساخت‌وساز در سایت پگاه رزم‌آوران نیز تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.

وی در خصوص تعریض ورودی شهرک حکمت نیز گفت: قرار شد فرماندار خرم‌آباد از طریق گفت‌وگو با افرادی که اجازه تعریض را نمی‌دهند، پیگیر این موضوع باشد.

استاندار لرستان در پایان گفت: مقرر شد بازآفرینی کوی علی‌آباد نیز ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف شده و با سرمایه‌گذار برای ساخت مجتمع‌های مسکونی برای اهالی مذاکرات لازم انجام شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072216598
  • خبرنگار : 50176