استاندار آذربایجان شرقی:

پشتیبان بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان خواهم بود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با این که نماینده عالی دولت در استان هستم، اما برای پیشبرد اهداف اقتصادی و سرمایه گذاری، پشتیبان بخش خصوصی خواهم بود.

بهرام سرمست در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با وی، افزود: بر روی موضوع کارنامه و برنامه مدیران مخصوصا در حوزه اقتصادی تاکید دارم و آن را در استان اجرایی خواهم کرد.

سرمست تاکید کرد: شفافیت فضای کسب و کار، امنیت سرمایه گذاری و طرفداری از بخش خصوصی از اصول مدیریتی من در استان است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در آذربایجان شرقی صنعت و کارآفرینی ریشه دارد، به طوری که حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بیشتر از بخش دولتی است.

مهدی امینی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: اولین خانه صمت کشور در تبریز ایجاد شده و قدیمی ترین خانه ایران است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰۰ نفر از صنعتگران در خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عضو هستند، گفت: این خانه حلقه ارتباط بین صنعت گران و دولت بوده و برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تلاش می‌کند.

امینی ادامه داد: برای اولین بار در ایران جلسات کارشناسی برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی در خانه صمت آذربایجان شرقی برگزار و نتایج آن در ستاد تسهیل استانداری مطرح می‌شود.

رئیس خانه صمت آذربایجان شرقی افزود: در جلسات ستاد تسهیل همه پای کار هستیم و برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تلاش می‌کنیم

امینی در پایان گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۳۱۵ پرونده واحدهای صنعتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و ۲۴۸ مصوبه در قالب ۹۱ جلسه به تصویب رسیده است.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072116560
  • خبرنگار :