تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اهتمام برای تکمیل بزرگراه اهر-مشکین شهر

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اهتمام برای تسریع و تکمیل بزرگراه اهر- مشکین شهر با استفاده از اعتبارات موجود تاکید کرد.

بهرام سرمست امروز در سفر یک روزه کاری به شهرستان‌های اهر و هریس و بازدید از بزرگراه اهر- مشکین شهر افزود: هم افزایی برای تکمیل این طرح با توجه به نقش ارتباطی آن میان استان های آذربایجان شرقی و اردبیل اهمیت مضاعف دارد.

وی اضافه کرد: بزرگراه اهر-مشکین شهر در بخشی از شهرستان اهر واقع شده که دارای ظرفیت‌های گردشگری بالاست و به همین دلیل تکمیل این طرح راهسازی با بکارگیری همه امکانات اولویت دارد.

در این بازدید اعلام شد که عملیات اجرایی بزرگراه اهر-مشکین شهر به طول بیش از ۲۰ کیلومتر از سال ۱۳۹۸ شروع شده و به کندی پیش می رود.

فتحی زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اعلام کرد که ۵۰ میلیارد تومان از محل توازن به این طرح اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،موسوی، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد بزرگراه اهر-مشکین شهر، طرح ملی، بین استانی و یکپارچه است که بودجه اش قبلاً متمرکز بود، اما اکنون استانی شده است.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072116557
  • خبرنگار :