از ساخته نشدن ۵ هزار واحد مسکونی در پردیس تا وضعیت حمل و نقل نامناسب

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان کمبودهای این شهرستان از عدم احداث پنج هزار واحد مسکونی سخن گفت و از وضعیت نامناسب حمل و نقل گلایه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، در نشست خبرگان شهرستان با نماینده مجلس شورای اسلامی در زمینه کمبودها و معضلات شهرستان گفت: دولت نمی‌تواند بیمارستانی که توسط خیر احداث و واگذار شده است را تجهیز کند.

وی ادامه داد: این بیمارستان با دستور حضرت آیت الله شهید رئیسی آغاز به کار کرد اما در حال حاضر رها است.

امام جمعه شهرستان پردیس با گلایه از کمیت و کیفیت پرسنل شاغل در بیمارستان از عدم انجام اقدام عملی در زمینه احداث مترو گلایه کرد.

حسینی افزود: چندین بار وعده داده شد که کلنگ زنی مترو انجام می‌شود، اما تنها تاثیر آن افزایش قیمت مسکن در منطقه بوده است.

وی به پیگیری‌های انجام شده توسط یکی از مدیران عامل پیشین شرکت عمران اشاره کرده و از کوتاهی دولت در زمینه آغاز به کار و احداث آن گلایه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی از وضعیت حمل و نقل برون شهری شهرستان گلایه کرد و ادامه داد: شهرداری پردیس هزینه خرید تعدادی اتوبوس را پرداخت کرده اما هنوز موفق به تحویل آن‌ها نشده است.

امام جمعه شهرستان پردیس تشکیل صفوف طولانی در ایستگاه‌های اتوبوس را نتیجه عدم تحویل خودروهای خریداری شده عنوان کرد.

وی از عدم صدور اسناد مالکیتی اراضی بومهن سخن گفته و تصریح کرد: آقای قالیباف سال گذشته عنوان کرد که مشکل برطرف شده اما مردم هنوز برای ساخت و ساز دچار مشکلات فراوان هستند.

حسینی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد از اراضی بومهن فاقد سند رسمی هستند که عدم وجود این اسناد باعث بروز مسائلی همچون رشوه به‌ دور از اطلاع مدیران می‌شود.

امام جمعه شهرستان پردیس توزیع آب بوسیله تانکر و استفاده از نفت را مشکل شهرکهای بلاصاحبی خواند که هر کدام از آن‌ها حدود ۷۰۰ خانوار دارد.

وی گفت: بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر هنوز احداث نشده و در گذشته در صورت اعتراض و مطالبه مردمی برای مطالبه‌گر پرونده سیاسی تشکیل می شد.

حسینی اضافه کرد: در ادواری مسکن مهر را بدون امکانات تحویل میدادند اما در رسید متقاضی و مالکان قید می سد که امکانات دریافت شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به این که در این منطقه با کمبود مسجد و مدرسه مواجه هستیم، گفت: امروز در فازهای جدید به‌واسطه وجود امکانات در اطراف مساجد، مردم به‌دنبال احداث مسجد هستند.

وی تصریح کرد: در فاز ۱۱ شهر پردیس تنها یک مسجد با حداکثر ظرفیت ۲۰۰ نفری وجود دارد.

حسینی خاطر نشان کرد: طی سی سال گذشته که در مناطق مختلفی خدمت کرده‌ام، تاکید می‌کنم که اهالی شهرستان پردیس مردم بسیار خوبی هستند.

امام جمعه شهرستان پردیس از حضور مردم در تجمعات، راهپیمایی‌ها و مراسم ملی مذهبی سخن گفت.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای تخصیص زمین به مصلی انجام شده اما هنوز احداث آن آغاز نشده است.

حسینی توضیح داد: در حال حاضر شهرستان پردیس فاقد مشکل وجود اشتغال است، اما در صورتیکه خدماتی همچون آب شرب به واحدهای فعال در مناطق صنعتی ارائه نشود با رشد جمعیت موجود در آینده با مشکل اقتصاد مواجه خواهیم شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: افتتاحیه و بهره‌برداری از ایستگاه گیرنده تلویزیونی نتیجه پیگیری جدی مسئولین شهرستان بود.

وی دفتر امام جمعه را مامن و پناهگاه مردم برشمرده و بیان کرد: مطالبات به نتیجه نرسیده مردم را به‌صورت جدی و محترمانه مطالبه و پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403072116555
  • خبرنگار : 50973