استاندار لرستان:

عملیات ساخت کارخانه خمیرمایه فروسیلیس کوهدشت دو ماه دیگر آغاز می‌شود

استاندار لرستان گفت: حداکثر تا دو ماه دیگر عملیات ساخت کارخانه تولید خمیرمایه فروسیلیس در شهرستان کوهدشت توسط شرکت چینی آغاز می‌شود.

ابوطالب شفقت بیست و یکم مهرماه در حاشیه جلسه‌ی بررسی سرمایه‌گذاری و امضا تفاهم‌نامه شرکت تولید خمیرمایه فروسیلیس از کشور چین در شهرستان کوهدشت، بیان کرد: با ساخت و آغاز به کار این کارخانه برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص زمان تکمیل پروژه تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه از زمان شروع عملیات ساخت حداکثر ظرف ۹ ماه پروژه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار در مورد شرکت چینی سرمایه‌گذار در این پروژه اظهار کرد: این شرکت موارد مشابهی را در شهرستان‌های ازنا، قزوین و زنجان انجام داده و از هر جهت بر این پروژه مسلط است.

شفقت ادامه داد: تمامی جوانب زیست محیطی، منابع طبیعی انرژی و شرایط زیرساختی این پروژه در جلسه‌ی امروز با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه بررسی شد.

وی افزود: حضور سرمایه‌گذاران چینی به دعوت امام جمعه و نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

استاندار گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هکتار و سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلار در شهرک صنعتی کوهدشت اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه تفاهم نامه‌ی ساخت این پروژه بین استاندار لرستان و نماینده‌ی شرکت چینی سرمایه‌گذار با حضور امام جمعه و نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران کل صمت، اقتصاد و دارایی، شرکت توزیع برق، شرکت آب منطقه‌ای، محیط زیست، منابع طبیعی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان امضاء شد.

انتهای پیام  

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072116546
  • خبرنگار : 50176