رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان

اجرای ۱۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین از اجرای ۱۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی شهرستان خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای نزدیک به ۱۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد که در نوع خود یک رکورد محسوب خواهد شد و این امر تنها به دلیل ایجاد شور و شعف در میان شهروندان خواهد بود.

علی تاجیک گفت: به منظور اجرای هدفمند برنامه ها، جلسات متعددی در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی نزدیک به ۱۰۰ اجرا در قالب مسابقه ، همایش و تجلیل مصوب و مقرر شد هر هیات در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین اماکن بخش خصوصی در ماده‌های مختلف به برگزاری اقدام کنند.

وی ادامه داد: هفته تربیت بدنی با گلباران مزار شهداء آغاز می گردد و پیش بینی خواهد شد که به جهت تعدد برنامه ها، ایام تا ۱۰ روز به طول خواهد انجامید و به دهه تبدیل می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار کرد: در جمع بندی صورت گرفته ۱۰ همایش در کنار دیگر اجراها در دستور کار است.

تاجیک گفت: منظور گردیده با رصد هیات‌ها و اماکن بخش خصوصی و دولتی ، برترین ها به صرف فعالیت های انجام شده و امتیازهای لازم مشخص و در دهه مبارک فجر با اجرای همایش بزرگ تقدیر از برترین ها معرفی شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار کرد: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر آغاز و تا دوم مهر ادامه دارد و به‌صورت رسمی در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403072116528
  • خبرنگار : 71951