فرماندار:

انتظار داریم پروژه مسکن ملی نهاوند در دهه فجر افتتاح شود

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه پروژه نهضت مسکن ملی در این شهرستان پیشرفت خوبی دارد، گفت: انتظار داریم پروژه‌ نهضت ملی مسکن در شهرک شهید حیدری نهاوند در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

ضرغام احمدوند شنبه ۲۱ مهر در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث پروژه نهضت ملی مسکن کاری که دولت باید انجام دهد فراهم کردن زمین است که این اقدام در شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان برای این پروژه در شهرک شهید حیدری و شهرک امیرکبیر نهاوند زمین واگذار شده و در شهر فیروزان نیز پروژه نیمه‌کاره مسکن مهر تعیین تکلیف و به مسکن ملی اختصاص یافته است.

احمدوند افزود: در حال حاضر پروژه مسکن ملی در شهرستان پیشرفت خوبی دارد خصوصا در شهرک شهید حیدری که انتظار داریم این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: امیدواریم به پروژه مسکن مهر نیمه‌کاره شهر فیروزان هم که برای پروژه مسکن ملی اختصاص یافته توجه بیشتری شود که شهرداری این شهر بتواند شرایط را فراهم کند و در اقدام نخست اداره برق روشنایی این پروژه را تامین کند.

به گفته احمدوند پروژه‌های مسکن مهر نیمه‌کاره در شهرهای گیان و برزول هم برای اجرای پروژه مسکن ملی در نظر گرفته شده و در دست اقدام قرار دارند.

وی در ادامه به بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان نهاوند رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا در موعد مقرر بتوانیم جشن پایان مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی را در شهرستان برگزار کنیم.

احمدوند یادآور شد: متأسفانه در بحث پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی و موانع موجود در این بخش سرعت کار را در شهرستان گرفته و انتظار داریم روال پرداخت این تسهیلات سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072116478
  • خبرنگار : 50471