فرمانده انتظامی استان زنجان:

تلاش پلیس در جهت انجام وظایف و مأموریت‌ها با کمترین خطا است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: حداکثر یک چهارم تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ استان به انجام عملیات انتظامی منجر و بقیه موارد ارشاد و راهنمایی می‌شود.

سردار محمد طراقیه امروز (شنبه ۲۱ مهر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: امنیت در هیچ جامعه‌ای ۱۰۰ درصد نیست و تلاش پلیس زنجان در انجام وظایف و مأموریت‌ها به حداقل رساندن کاستی‌ها و خطاها است. 

وی با اشاره به حضور افسران خبره در مأموریت‌های ۱۱۰،  تصریح کرد: همه اقدامات پلیس بر مبنای قانون بوده و در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی است. 

طراقیه تصریح کرد: ۷ پروژه هوشمندسازی در نیروی انتظامی زنجان انجام می‌شود و این استان به صورت آزمایشی در کشور در این خصوص عمل می‌کند. 

او خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط ۲۷۰۰ تماس با پلیس استان گرفته می.شود. 

وی افزود:‌ پلیس در حوزه جرم مشهود و یا بر اساس تکلیف قانونی تحت عنوان ضابط قضایی عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان طی نیمه نخست امسال در حوزه سرقت‌های مهم شامل سرقت خودرو،‌ موتورسیکلت، منزل و سرقت‌های خرد ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

در ادامه این نشست سرهنگ محمدعلی حیدری نیز اظهار کرد: برخورد با اراذل و اوباش و تولید و فروش مشروبات الکلی را پایش امنیت پیگیری می‌کند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حمل بیش از اندازه اتباع خارجی با وسائط نقلیه ممنوع است. همچنین به‌کارگیری اتباع نیز غیرقانونی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون افزایش ۱۲۹ درصدی کشفیات افزایش داشتیم، ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال از خروج ۲ هزار تن گندم از استان جلوگیری شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در جرائم اقتصادی سازمان‌یافته ۳۰۰ درصد افزایش کشف را در استان داشته‌ایم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072116425
  • خبرنگار : 50534