دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی دانشگاه لرستان:

حلقه‌های میانی برنامه‌ریز فرهنگی و اجتماعی باید گسترش یابند

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی دانشگاه لرستان گفت: حلقه‌های میانی برنامه‌ریز فرهنگی و اجتماعی براساس مشارکت مردم باید گسترش یابند.

ابوذر بهاروند امروز (۲۱ مهرماه) در نشست گسترش همکاری دانشگاه لرستان با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، ضمن آنکه کارکردهای جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان را تبیین کرد، افزود: جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی یک جبهه مردمی و غیردولتی است که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت مردم، عمل می‌کند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی دانشگاه لرستان با اشاره به اعتماد به نفس مردم در مشارکت در امور را باید تقویت کرد (مشارکت مردم در تصمیم‌سازی‌ها و اجرا)، بیان کرد: از سوی دیگر بایستی تلاش کنیم اعتماد مردم به نظام هم روز به روز، بیشتر شود.

بهاروند با بیان اینکه هم‌اندیشی با نخبگان حوزه و دانشگاه منجر به راهبردهای اجرایی می‌شود، ادامه داد: یکی از رسالت های مهم تقویت فرهنگ اخوت و برادری در سطح جامعه است که ولایت افراد نسبت به همدیگر است؛ یعنی روحیه و فرهنگ اخوت در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: اهمیت دادن به مفهوم پیشرفت است؛ یعنی جامعه پیشرفت همه‌جانبه داشته باشد که متفاوت از مفهوم غربی توسعه است.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی دانشگاه لرستان اظهار کرد: پیشرفت آن گفتمانی بوده که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده؛ در پیشرفت، علاوه بر جنبه‌های سخت افزاری، معنویات دینی و عدالت هم تقویت می شود و عدالت فدای پیشرفت نمی‌شود؛ پیشرفت با توسعه متفاوت است.

بهاروند خواستار ارتباط هرچه بیشتر نخبگانی دانشگاهی و حوزوی با جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072116379
  • خبرنگار : 50176