مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان:

کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و جهاد تبیین ارتقاء یابد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات مرتبط با جهاد تبیین، بایستی ارتقاء یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی امروز (۲۱ مهرماه) در جلسه مشترک مسئولان دانشگاه لرستان با دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان که در اتاق محل کار رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آسیب‌ها و ضعف‌ها در کارها و فعالیت‌های فرهنگی این است که در برخی حوزه‌های جهاد تبیین و فعالیت فرهنگی و اجتماعی، فعالیت کیفی ضعیف بوده است که بایستی فعالیت‌ها از نوع کیفی‌تر و اثرگذارتر باشند.

وی خاطرنشان کرد: همیشه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، بایستی علاوه بر کمیت کارها، به کیفیت و اثربخشی آن‌ها هم توجه جدی کرد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان اضافه کرد: باید نیروهای پا به کار و کمر به همت بسته در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت بشود و از نیروهای متخصص فرهنگی و اجتماعی و متخصص در جهاد تبیین، بیش از پیش، بهره‌گیری و استفاده بشود.

در این نشست دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده معاونت فرهنگی این دانشگاه ارائه کرد.

وی گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که همکاری‌های مشترک خود با جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان را گسترش بدهد.

در این نشست میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان و خانواده و رئیس روابط عمومی این دانشگاه در سخنانی خواهان گسترش همکاری بین دانشگاه لرستان با جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان شد.

وی خواهان شد از ظرفیت نخبگانی دانشگاه لرستان براساس همکاری مشترک کاربردی، استفاده بشود؛ دانشگاه لرستان دارای دانشمندان دو درصد و یک درصد است؛ بنابراین پیشنهاد به جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان این است از این ظرفیهای نخبگانی در کاستن از نظام مسائل کشور و استان استفاده نماید.

غلامحسین حسینی، رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان در این نشست در سخنانش به آسیب شناسی پرداخت و گفت: یکی از مشکلات کشور ضعف وحدت رویه در برخی امورات است.

وی افزود: وقتی رئیس‌جمهور یا وزیر تغییر می‌کند نباید وحدت رویه‌ تضعیف بشود؛ وقتی موضوعی به قانون تبدیل می‌شود باید اجرا و تغییر مقامات نباید تغییر در اجرای آن ایجاد کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072116374
  • خبرنگار : 50176