استاندار فارس:

پنجره واحد سرمایه‌گذاری در فارس راه‌اندازی شود

استاندار فارس، یکی از نیازهای این استان را راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری فرهنگی دانست و گفت: باید بودجه‌های فرهنگی استان با برنامه‌ریزی تقسیم‌بندی شوند.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۲۱ مهرماه در یکصد و چهل و ششمین جلسه مستمر و چهارمین جسله شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، به شایستگی و ظرفیت استان فارس اشاره کرد و گفت:‌ استان فارس با فرهنگ غنی و ظرفیت‌های بسیار هنوز با مطلوب بودن فاصله بسیار دارد. انسان اهل منطق و واقعیت خود را با سایر استان‌ها و مراکز مقایسه می‌کند. البته در مقایسه با سایر استان‌ها وضعیت خوبی داریم اما باید تلاش خود را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان باید فعال‌تر از گذشته شود و رصد کردن فعالیت‌های مکلف شده را کار اصلی خود قرار دهد. قاعدتاً باید سازمان‌های رتبه بالای حوزه فرهنگ استان در دبیرخانه حضور پررنگ داشته باشد و سازمان‌های فرهنگی باید متشکل از افراد باتجربه باشند.

ایمانیه اظهار کرد: استان فارس پنجره واحد سرمایه‌گذاری فرهنگی می‌خواهد و بدون مدیران ارشد این مهم امکان پذیر نیست. بنابراین باید ترتیبی داده شود که بودجه‌های فرهنگی استان با برنامه‌ریزی تقسیم‌بندی شوند و بودجه‌های متفرقه در راستای اهداف قرار بگیرند. 

استاندار فارس اظهار کرد: سند سومین حرم اهل بیت(ع) و سند توسعه فرهنگی بیش از قبل باید با یکدیگر عجین شود و نباید مسیر جدای از هم را پیش ببرند.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) بیان کرد: به برکت این امام عزیز همه دنیای اسلام و شیعیان امیرالمومنین(ع) در افغانستان، یمن، عراق، فلسطین، سوریه، پاکستان، ایران و دنیای مقاومت بیش از هر زمانی بعد از بعثت پیامبر(ص)، مسلمانان در کنار هم قرار گرفته و و ترفند دشمنان اسلام به برکت خون شهدا کمرنگ‌تر از همیشه شده است.

ایمانیه ادامه داد: مسلمانان و آزادگان جهان کنار هم هستند و به برکت قطره قطره خون شهدا، سید حسن نصرالله، شهید سلیمانی و سایر شهدا این قطار با سرعت بیشتری به‌ مقصد که ظهور امام زمان(عج) است، خواهد رسید.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072116302
  • خبرنگار : 50976