مدیر باشگاه فوتبال بانوان ئاکو کرمانشاه: 

حمایت شویم دوباره به لیگ دسته اول فوتبال می‌رویم 

بدنبال واگذاری امتیاز تیم فوتبال ئاکو کرمانشاه به باشگاه پرسپولیس تهران، مدیر این باشگاه گفت: در صورتی که مسئولین کرمانشاه حمایت کنند، دوباره می‌توانیم در لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران حضور داشته باشیم. 

شهین فیضی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به واگذاری امتیاز تیم فوتبال بانوان ئاکو کرمانشاه به باشگاه پرسپولیس تهران، اظهارکرد: حدود دو سال پیش تیم ما با استفاده از ظرفیت مربیان و بازیکنان بومی توانست از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران صعود کند. 

وی افزود: زمانی که در رقابت‌های لیگ دسته دوم بودیم، هیچ اسپانسری از ما حمایت نکرد و تمام هزینه‌های حضور در لیگ توسط آزاده قمری سرمربی تیم تامین می‌شد. زمانی که به لیگ دسته اول آمدیم، با توجه به بالارفتن هزینه‌های حضور در لیگ با مشکلات مالی مواجه شدیم. 

این مربی فوتبال بانوان در کرمانشاه اظهار کرد: با پیشنهادی که به باشگاه ما داده شد، امتیاز تیم را به یک باشگاه در تهران فروختیم، به این شرط که امتیاز تیم در داخل استان باقی بماند و با همان اسم ئاکو و کادر فنی و بازیکنان در لیگ دسته اول شرکت کنیم که مورد موافقت قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: زمانی که می‌خواستیم امتیاز تیم را به یک باشگاه تهرانی بفروشیم تا آخرین لحظه منتظر بودیم که یک سرمایه‌گذار بومی از تیم ما حمایت کند و مجبور به این‌کار نشویم، اما متاسفانه کسی حمایت نکرد و امتیاز به یک باشگاه تهرانی واگذار شد. 

فیضی تاکید کرد: در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران با نام تیم ئاکو و با همان کادر فنی و بازیکنان شرکت کردیم و درحالی در جایگاه پنجم این رقابت‌ها ایستادیم که تیم‌های دیگر از حمایت‌های مالی خوبی برخوردار بودند. 

وی در ادامه گفت: باشگاه تهرانی که سال گذشته امتیاز تیم ئاکو کرمانشاه را خریداری کرده بود، امسال امتیاز آن را به باشگاه پرسپولیس تهران واگذار کرد. 

این مربی فوتبال بانوان با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم ئاکو همچنان در کرمانشاه هستند، عنوان کرد: هر کدام از این مربیان و بازیکنان پیشنهادات خوبی از سایر استان‌ها و حتی تیم‌های لیگ برتری کشور دارند، اما همه منتظر مانده‌اند تا شاید با کمک یک اسپانسر بتوانیم دوباره امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی را برای استان بخریم و در این رقابت‌ها شرکت کنیم. 

وی یادآورشد: تیم ئاکو کرمانشاه سه ملی پوش و چندین دعوت شده به اردو تیم‌های ملی فوتبال داشت و خانم قمری سرمربی این تیم در حال حاضر از مربیان ملی کشورمان هستند و انتظار داریم با حمایت مسئولین این پتانسیل‌ها از استان خارج نشوند و دوباره در تیمی به نام خود استان شرکت کنند. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072116286
  • خبرنگار : 50184