/اخبار پلیس یزد/

از دستگیری ۳۱ سارق تا کشف محوله البسه قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری ۳۱ سارق و کشف ۷۶ فقره سرقت در یزد طی هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ «اکبر شفیعی» در تشریح این خبر گفت: به دنبال  وقوع چند فقره سرقت‌ در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با هدف پیشگیری و کنترل سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، اقدامات فنی و فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس موفق شدند تعداد ۳۱ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی های فنی به ۷۶ فقره  انواع سرقت اعتراف کردند، افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق موتورسیکلت در اردکان

سرهنگ «شهرام طولابی نژاد» فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری یک سارق و کشف دو دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

وی در این باره گفت: به دنبال وقوع جرم،  ماموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی قضایی، سارق را در یک عملیات غافلگیرانه و در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

طولابی نژاد اظهار کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجه با مدارک و مستندات موجود به سرقت ۲دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با بیان این که این اقدام پلیس، موجبات رضایتمندی عموم مردم را به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: شهروندان وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز، تا از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

کشف بیش از یک میلیارد ریال البسه قاچاق

سرهنگ «غلامرضا برزگری» رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف اتوبوس و کشف یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال البسه قاچاق در یزد خبر داد.  

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس که در حال تخلیه بار در وانت پراید بود مشکوک شدند.

برزگری افزود: ماموران خودرو را مورد بازرسی بیشتر قرارداده و موفق شدند تعداد ۶ گونی البسه مستعمل به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال را کشف کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس یزد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در پایان افزود: اموال کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی شد و متهم نیز  به مراجع قانونی معرفی شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072116267
  • خبرنگار : 50214