معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۲۰۰۰ میلیارد تومان محصول اتیلن پتروشیمی گچساران تقاضا ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان محصول اتیلن پتروشیمی گچساران تقاضا ندارد.

سید احسان عسکری روز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در مراسم تکریم و معرفه مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییرات سیاسی در کشور رخ داده که در ادامه تغییرات مدیریتی نیز در کشور رخ می‌دهد، دولت وفاق ملی دکتر پزشکیان در حال انجام این تغییرات است و این رویه متعارف و پذیرفته شده ای است.

وی اظهارکرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اقتصادی ظرفیت‌ها شکوفا نشده است و قافله توسعه این استان حرکت کرده که امیدواریم با تعامل سه گانه بین محیط زیست، جامعه و اقتصاد این حرکت ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پتروشیمی گچساران یک میلیون تن اتیلن در سال تولید دارد ۲۰۰۰ میلیارد تومان محصول اتیلن توسط این پتروشیمی تاکنون تولید شده که به دلیل تزریق نشدن به خط اتیلن غرب، سوخته و استفاده از آن نشده است.

عسکری بیان کرد: این مشکل به این دلیل اتفاق افتاده که پتروشیمی دهدشت، نورآباد ممسنی و کازرون هنوز تکمیل نشدند و تقاضا برای خوراک پتروشمی گچساران وجود ندارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403072116260
  • خبرنگار :