در شهریور ماه جاری انجام شد؛

برگزاری بیش از ۶۵۰ برنامه ورزش همگانی و روستایی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۶۵۰ برنامه ورزش همگانی و روستایی در شهریور ماه سالجاری خبر داد.

محمدعلی پهناور ۲۱ مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص برنامه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی در شهریور ماه ۱۴۰۳ گفت: بیش از ۶۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در شهریور ماه جاری اجرا شده است که با اجرای این برنامه های فرهنگی ورزشی، بیش از هفت هزار نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه ها مشارکتی فعال داشته باشند.

پهناور اظهار کرد: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها وکلاس های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت ها از برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از ۴۷ برنامه پیاده روی با حضور بیش از ۴۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد ۴۶ برنامه و با حضور ۶۶۲ نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفته است.

وی تعداد برنامه های ورزش صبحگاهی برگزار شده در سطح استان اردبیل را ۳۲۸ مورد اعلام کرد که با حضور ۵ هزار و ۵۷۰ نفر از بانوان و ۵ هزار و ۱۷۳ نفر از آقایان اجرا شده است و همایش ها وجشنواره های ورزشی، برنامه های فرهنگی و برنامه ها وکلاس های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد ۷۲ برنامه با حضور نزدیک به ۸هزار و ۵۸۲ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

پهناور در ادامه افزود: ۷ دوره مسابقات محله، ۱۴ دوره مسابقه کارکنان و ۹۵ مسابقه ورزشی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه ها ۵ هزار و ۵۷۳ نفر از علاقمندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اردبیل، ۸ همایش دوچرخه سواری برای بانوان با شرکت ۱۶۲ نفر از بانوان و ۱۴ همایش دوچرخه سواری برای آقایان با شرکت ۳۸۵ نفر از آنان برگزار شد.

وی در پایان اضافه کرد: در برنامه گلگشت خانوادگی هم ۱۴ مورد در بخش بانوان با حضور ۱۳۴ نفر و ۱۹ مورد در بخش آقایان با حضور ۳۶۵ نفر در سطح استان برگزارشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403072116216
  • خبرنگار :