توقیف خودروهای شوتی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف ۳ دستگاه خودرو شوتی و کشف کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی» در این خصوص اظهار کرد: در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی  با اقدامات خاص پلیسی ۳ دستگاه خودروی سواری شوتی (تیزرو) را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی و بیش از ۱۷ هزار نوع لوازم آرایشی فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، تصریح کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی گفت: همشهریان عزیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را پیرامون قاچاق کالا، احتکار، و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را با همکاران در پلیس امنیت اقتصادی و یا با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072116206
  • خبرنگار :