استاندار آذربایجان شرقی:

باید در برابر انتظارات مردم از دولت وفاق ملی پاسخگو باشیم

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید در برابر انتظارات مردم از دولت وفاق ملی پاسخگو باشیم، گفت: لازمه این امر، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و حضور نیروهای توانمندی است که به سیاست‌ها و برنامه‌های این دولت باور دارند.

بهرام سرمست در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در فرازونشیب مسئولیت‌های اداری و دولتی، اگر انسان بین خود و خدای خود عهد کند که خالصانه خدمت کند، عزل‌ونصب‌ها چیزی از ارزش افراد کم نخواهد کرد.

وی افزود: این فرازونشیب‌ها نه باید انسان را دچار غرور و تکبر کند و نه در عزم و اراده افراد برای خدمت به مردم و اجرای سیاست‌ها و اهداف دولت و نظام سستی و خلل ایجاد کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت وفاق ملی رای خود را از مردم گرفته است و ما باید در برابر انتظارات مردم پاسخگو باشیم که لازمه این امر استفاده از نیروهای توانمند و معتقد به سیاست‌ها و برنامه‌های این دولت است.

وی افزود: وفاق ملی یعنی از تمام ظرفیت‌های کشور و استان استفاده کنیم و مرتکب بداخلاقی سیاسی نشویم و از تمام کسانی که قبل از ما زحمت کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنیم.

سرمست با قدردانی از خدمات و تلاش‌های تراب محمدی در دوران سرپرستی استانداری و مسئولیت معاونت سیاسی و اجتماعی، گفت: آقای محمدی دو بار سرپرستی استانداری را تجربه کرده و در شرایط سختی امور استان را مدیریت کرده و واقعا زحمات زیادی کشیده است.

وی افزود: در حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور، ضایعه سختی به استان ما وارد شد و شهید آل‌هاشم و شهید رحمتی که سرمایه‌های بزرگی برای استان بودند را از دست دادیم، اما در فقدان این عزیزان خللی به امور جاری استان وارد نشد که جای تشکر دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین برای مرتضی محمدزاده که سرپرستی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری را عهده‌دار شده است، آرزوی موفقیت کرد.

تراب محمدی، معاون پیشین سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه گزارشی از دوران مسئولیت خود ارائه کرد.

مرتضی محمدزاده، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری نیز با قدردانی از اعتماد استاندار، گفت: نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا با تکیه بر تجارب اجرایی و اندوخته‌های علمی و کمک تک‌تک همکاران به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه، از این اعتماد پاسداری کنم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی با بیان اینکه تعهد اخلاقی و مدیریتی من، پیشبرد سیاست‌های راهبردی دولت و مدیریت استان است، افزود: نه توسعه و نه تحقق اهداف تصادفی نیست، بلکه نیازمند تفکر، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی است و تلاش می‌کنیم در حد توان اهداف دولت وفاق ملی را در استان پیاده کنیم.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072116198
  • خبرنگار :