زارعی: در عملیات وعده صادق دولتی رسمی به مبارزه با اسرائیل رفت

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصل بازدارندگی نظامی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و اهرم‌های دولت - ملت‌هاست. ایران اسلامی تاکنون این موضوع را به خوبی به دشمنان خود مخصوصا رژیم صهیونیستی ثابت کرده است.

به گزارش ایسنا، غلامحسین زارعی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم افزایش توان بازدارندگی کشور در مقابل دشمنان اظهار کرد:‌ رفتار بازیگران بین المللی که همان دولت کشورها هستند، به سه شکل قابل تفسیر است. نمایش قدرت، کسب قدرت و استفاده از قدرت. جمهوری اسلامی به عنوان یک بازیگر بین المللی اگر نتواند قدرت نظامی خود را به رخ حریف بکشد که اسم آن بازدارندگی است، دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ اصل بازدارندگی نظامی یکی از مهم ترین شاخصه ها و اهرم‌های دولت - ملت‌هاست. ایران اسلامی تاکنون این موضوع را به خوبی به دشمنان خود و مخصوصا رژیم صهیونیستی ثابت کرده است. در واقع اسرائیل متوجه شد که اگر بخواهد تهدیدی فراتر از اقداماتی که تاکنون انجام داده است، داشته باشد، قطعا با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد. در حقیقت در عملیات وعده صادق ۱ و ۲ دولتی رسمی که عضو سازمان ملل است به مبارزه با رژیم صهیونیستی رفت. 

زارعی در پایان تاکید کرد:‌ از سوی دیگر نماز جمعه نصر نشان داد که مردم ایران حامی اقدامات رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح کشور هستند و بر عهدی که با آرمان های نظام جمهوری اسلامی بسته‌اند، خواهند ماند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403072116193
  • خبرنگار : 71938