معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد:

فعالیت ۶۶ واحد، هسته و شرکت‌های فناور در مراکز رشد دانشگاه‌های آزاد لرستان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از فعالیت ۶۶ واحد، هسته و شرکت‌های فناور در مراکز رشد دانشگاه‌های آزاد استان خبر داد.

رضا میردریکوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی در استان شامل چهار واحد دانشگاهی خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و دورود هستند که قریب به ۲۳ هزار دانشجو در این واحدهای دانشگاهی و در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.  

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لرستان دارای چهار مرکز رشد در واحدهای دانشگاهی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: دانشگاه آزاد لرستان در قالب قوانین و مقررات دانشگاه از ایده‌های فناورانه دانشجویان و اعضای هیأت علمی حمایت می‌کنند.

میردریکوند اضافه کرد: در این مراکز رشد در مجموع ۶۶ واحد، هسته و شرکت‌های فناور فعالیت دارند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هشت واحد به مجموع واحدهای مستقر در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی لرستان اضافه شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان ادامه داد: سه تن از اعضای هیأت علمی واحدهای استان بر اساس شاخص‌های اعلام شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرآمد علمی معرفی شده و پس از اخذ مجوز، حق سرآمد علمی در احکام حقوقی آنها اعمال شده است.  

میردریکوند خاطرنشان کرد: براساس مستندات ارسالی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و تأییدیه سه تن از اعضای هیأت علمی واحد خرم‌آباد پژوهانه تخصیص داده شده که مطابق آئین‌نامه و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی به آنها پرداخت خواهد شد.  

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072116178
  • خبرنگار : 50177