موراتا از مشکلات روحی‌اش پرده برداشت

مهاجم تیم ملی اسپانیا از مشکلات روحی‌اش گفت که نزدیک بود فوتبالش را خیلی زود به پایان ببرد.

به گزارش ایسنا، آلوارو موراتا پیش از جام ملت‌های اروپا از افسردگی رنج می‌برد. بازیکن ۳۱ ساله حال حاضر میلان گفت: سه ماه قبل از جام ملت‌های اروپا مطمئن نبودم بتوانم بازی کنم. اصلا نمی‌دانستم یک بار دیگر می‌توانم فوتبال بازی کنم یا خیر. وقتی صحبت از مشکلات روحی می‌شود، مهم نیست چه شغلی دارید. گاهی از چیزی که بیشتر از همه دوستش دارید هم متنفر می‌شوید.

موراتا که ماه اوت پس از هفت سال زندگی مشترک از همسرش آلیس جدا شد، چهار فرزند دارد.

انتقال از اتلتیکو مادرید به ایتالیا

این مهاجم مشکلات چندماهه‌اش را اینگونه بیان کرد: انگار یک نفر دیگر در درون خود دارید که باید هر روز و هر شب با او مبارزه کنید. انگار چیزی در گلویتان گیر کرده است و حتی دیدتان نیز تار می‌شود.

افسردگی و تجربیات ناخوشایند باعث شد موراتا در تابستان اسپانیا و باشگاهش اتلتیکومادرید را ترک کند و به ایتالیا برود. او افزود: برای من ترک اسپانیا بهترین چیز بود. لحظه‌ای بود که دیگر نمی‌توانستم تحمل کنم. در اسپانیا هر بار که بیرون می‌رفتم، اتفاقی رخ می‌داد و فرزندانم دیگر حتی نمی‌خواستند با من به خرید بیایند.

در نهایت یک روانپزشک به او کمک کرد و موراتا تحت درمان دارویی قرار گرفت. آندرس اینیستا و بویان کرکیچ که چنین شرایطی را تجربه کردند نیز به موراتا کمک کردند تا این بازیکن به شرایط خوبی برسد.

آلوارو موراتا یکی از بازیکنانی بود که مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت راهی سری آ شود و پیراهن میلان را بپوشد. این بازیکن قبلا سابقه حضور در یوونتوس را نیز در کارنامه داشت. او دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرکاپ یوفا، یک جام باشگاه‌های جهان، دو قهرمانی لالیگا، دو جام حذفی، یک سوپرکاپ اسپانیا، دو قهرمانی سری‌ آ، سه کوپا ایتالیا، دو قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا و یک قهرمانی اتحادیه فوتبال انگلیس را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403072116100
  • خبرنگار : 71460