آغاز ثبت‌نام در طرح «همیاردانشجو» در دانشگاه شهید چمران اهواز

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از آغاز ثبت‌نام در طرح «همیاردانشجو» از امروز خبر داد.

حسن شهبازی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح همیار دانشجو (کار دانشجویی)، می‌توانند از امروز ۲۱ مهر تا ۲ آبان، درخواست خود را از طریق سامانه سجاد به نشانی http://portal.saorg.ir ثبت کنند. 

وی ادامه داد: گذراندن حداقل یک سال و نیم تحصیلی برای دانشجویان دوره کارشناسی، کارشناسی ارزشد و دکتری حرفه‌ای و میانگین نمرات ۱۴ برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ۱۵ شرایط لازم برای شرکت در این طرح است. 

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: طرح همیار دانشجو، با هدف ایجاد بستر مناسب برای مشارکت بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های تخصصی، ترویج فرهنگ همیاری، استفاده از توان دانشجویان در پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مراکز رشد و پارک علم و فناوری، ایجاد بستر برای کسب و کار دانشجو حین تحصیل، ایجاد فرصت درآمدزایی، حمایت از دانشجویان نمونه و کمک به اقتصاد خانوار دانشجویان متاهل در راستای قانون جوانی جمعیت است. 

شهبازی یادآور شد: دانشجویان نمونه، متاهل دارای فرزند، دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی و دانشجویان شاهد و ایثارگر در اولویت این طرح هستند. 

وی در خصوص دریافت حق الزحمه، عنوان کرد: حق‌الزحمه همیاری دانشجو به ازای هر ساعت در مقطع دکتری تخصصی ۲۵۰ هزار ریال، دکتری حرفه‌ای و کارشناسی ارشد ۲۰۰ هزار ریال و کارشناسی ۱۸۰ هزار ریال است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072116093
  • خبرنگار : 50300