جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: مقاومت به جهان نشان داد دشمن سست‌تر از خانه عنکبوت است 

دبیرکل کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کرد مقاومت در نبرد طوفان الاقصی چهره واقعی رژیم صهیونیستی را فاش کرد که واقعا سست‌تر از خانه عنکبوت است و امروز به دنبال حامی می‌گردد.

به گزارش ایسنا، «رامز مصطفی» دبیرکل کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در مصاحبه با وبسایت خبری العهد گفت مسأله ملت فلسطین یک مسأله عادلانه است و چهره واقعی تمامی مدعیان حقوق بشر را فاش کرد تا جایی که نبرد طوفان الاقصی حقیقت چهره دروغین آمریکا و تمامی متحدان رژیم صهیونیستی را نشان داد. این نبرد، مسأله فلسطین را جهانی کرد و تک به تک در همه کشورهای جهان را کوفت.

وی افزود، محور مقاومت بخشی اساسی در هر معادله‌ای است که منطقه را در ابعاد سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی سامان می‌دهد و ایالات متحده آمریکا دیگر درخصوص این موضوع حرف آخر را نمی‌زند. آمریکا با پیشبرد دوباره روند عادی سازی روابط در میان کشورهای عربی، به ویژه از طریق عربستان به دنبال احیای پروژه خود است، پروژه‌ای که مقاومت از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به طور غیرقابل برگشتی آن را ساقط کرده است.

مصطفی گفت: پس از گذشت یک سال از حماسه طوفان الاقصی و شهادت سرور و سالار شهیدان مقاومت در راه بیت المقدس، حضرت سید حسن نصرالله، همه دنیا بشنوند که فلسطینی به خون کسی که جان خود را در راه فلسطین فدا کند، وفادار خواهد ماند. مردم فلسطین وفاداری را با وفاداری پاسخ خواهند داد و مشتاق و قدردان تمام فداکاری‌های همه برادران در محور مقاومت خواهند بود. این محوری است که از لبنان تا سوریه، عراق، ایران تا یمن و همه آزادگان جهان امتداد دارد. ما امروز دیگر در جبهه‌های مختلف در نبرد پشتیبانی از غزه نیستیم بلکه وارد جنگ منطقه‌ای در سطوح متفاوت شده‌ایم چرا که مسئله امروز در گرو این است که دشمن صهیونیستی به بمباران کل موجودیت خود توسط ایران چه پاسخی بدهد و از این جهت نبرد اشکال دیگری خواهد داشت و مسیر قطعاً به نفع پروژه صهیونیستی- آمریکایی نخواهد بود.

رامز مصطفی خاطرنشان کرد: دولت فاشیستی بنیامین نتانیاهو با ترور رهبران مقاومت، دشمن را دچار توهم کرد که کمر مقاومت را شکسته و به دستاورد بزرگی دست یافته است اما پاسخ رزمندگان مقاومت در لبنان عکس آن را ثابت کرد و از این رو تمام اهدافی که نتانیاهو از آن صحبت کرد که در رأس آنها، بازگشت شهرک نشینان به شهرک‌ها در سراسر شمال فلسطین است، رو به زوال است.

وی تاکید کرد ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، اهرم قدرتی برای رزمندگان مقاومت مستقر در جنوب لبنان و همچنین اهرمی برای مقاومت فلسطین و مقاومت در عراق است. بزرگترین گواه این امر نیز حملات پهپادی مقاومت به جولان است تا جایی که دشمن برای اولین بار اعتراف کرد که دو نفر از نیروهایش کشته و بیست و پنج نفر زخمی شده‌اند. علاوه بر آن- جبهه یمن هم یک سال است معادله بین‌المللی را به نفع خود کرده است و شدت درگیری‌ها بالا رفته است. رزمندگان مقاومت در لبنان نیز معادله‌ برابری را محقق کردند، وقتی که نصرالله خطاب به دشمن صهیونیستی گفت «غیر نظامی در مقابل غیرنظامی».

رهبر جبهه مردمی فلسطین تأکید کرد: معادله محور مقاومت عملا اجرایی شده است، زیرا مقاومت، حیفا را در عمق اسرائیل، طبریا، صفد و غیره را بمباران کرد و همه این مناطق بمباران شدند تا دشمن بداند خون ما بسیار ارزشمندتر از خون شهرک نشینانش است. نخبگان نظامی آن نیز شروع به اعتراف کردند که حزب‌الله از موشک‌های دوربرد و  مؤثرتری برای تحمیل معادله خود در برابر دشمن استفاده می‌کند.

رامز مصطفی در پایان این مصاحبه گفت: دشمن می‌داند ترور نصرالله هزینه زیادی برای او خواهد داشت و شهادت نصرالله پیروزی بزرگ و قریب‌الوقوعی رقم خواهد زد چرا که نصرالله وعده پیروزی داده است و مقاومت همواره به او اعتماد دارد. مقاومت هم به او وعده می‌دهد که با رویکرد و انتخاب او پیروز خواهد شد و این پیروزی تاریخی را به نشانه پیروی از راه او، به او تقدیم خواهد کرد چرا که نصرالله بانی و صاحب بزرگترین اعتبار این وحدتی است که امروز برای نیروهای مقاومت در همه عرصه‌ها و میدان‌ها رقم خورده است.


انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072116091
  • خبرنگار : 71592