معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبرداد؛

بهره‌برداری پارکینگ خیابان امام خمینی قم در نیمه نخست سال ۱۴۰۴

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تکمیل فرایند ساخت بخش عمده پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) در نیمه نخست سال آینده خبر داد.

عباس حلوایی زاده امروز ۲۱ مهرماه در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در خصوص پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره)، برای احداث اسکلت این پارکینگ قراردادی به مبلغ ۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان منعقد شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: این پارکینگ دارای هفت سقف است که هم‌اکنون دو سوم از بخش اول سقف ششم آن تکمیل شده و بتن‌ریزی صورت گرفته است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وی تصریح کرد: این پروژه هم‌اکنون دارای ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی است و امید می‌رود تا یک ماه و نیم آینده بخش اول سقف هفتم نیز گذاشته شود و تا پیش از پایان سال بتوان بخش‌های دوم را تکمیل کرد تا اسکلت و سازه اصلی این پارکینگ طبقاتی احداث شود. پس از آن نیز قرارداد تکمیل عملیات سفت کاری و نازک‌کاری آغاز می‌شود و برای این عملیات برآوردهای اصلی تهیه شده است.

حلوایی زاده بیان کرد: عملیات سازه‌های اسکلت ساختمان، دیوارچینی‌ها، تأسیسات الکتریکی و مکانیکی و باقی مسائل را می‌توان پس از این مرحله تهیه کرد تا بلافاصله پس از تکمیل عملیات اسکلت، عملیات بهره‌برداری انجام و بخش عمده این پارکینگ در نیمه اول سال آینده احداث شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403072116066
  • خبرنگار : 50455