زیرسازی و آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی طی ۶ ماهه نخست امسال در این استان انجام شده است‌.

 عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، امروز شنبه ۲۱ مهرماه، در تشریح عملکرد و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در حوزه راه روستایی هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این عملیات شامل اجرای ۲۲۹ کیلومتر زیرسازی و ۱۲۱ کیلومتر آسفالت در جاده‌های روستایی این استان است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال نیز اجرای آسفالت و زیرسازی ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان هدف‌گذاری شده که شامل ۲۰۰ کیلومتر آسفالت و ۲۰۰ کیلومتر زیرسازی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون ۶۰ درصد از آسفالت راه‌های روستایی استان محقق شده و مابقی نیز با اولویت بندی راه‌های روستایی و تأمین اعتبار لازم در ماه‌های آینده عملیاتی خواهد شد.

شرفی اضافه کرد: علاوه بر اجرای رویه آسفالت، عملیات زیرسازی ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در ۱۳ شهرستان این استان نیز برای امسال تعیین شده است که با تلاش‌های جهادی و به‌کارگیری ظرفیت‌ها در این حوزه تاکنون ۲۲۹ کیلومتر و بیش از اهداف مورد انتظار انجام شده است.

وی گفت: برای افزایش بهره‌وری، اقدامات ویژه‌ای برای زیرسازی راه‌های روستایی بیشتر در هرمزگان تا پایان سال‌جاری پیش‌بینی شده و به تدریج در مرحله اجرایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403072116046
  • خبرنگار : 50987