مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه:

تراکتورداران ایلامی در سامانه سدف ثبت‌نام کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: تراکتور داران ایلامی برای دریافت سهمیه سوخت در سامانه سدف ثبت‌نام کنند.

«پرویز ایدون» با تأکید بر اینکه تراکتورداران و کشاورزان ایلامی برای دریافت سهمیه سوخت در سامانه سدف ثبت‌نام کنند، گفت: اختصاص سهمیه سوخت بخش کشاورزی بر اساس سطح زیر کشت است.

وی با بیان اینکه سهمیه سوخت (نفت و گاز) توزیعی بخش کشاورزی ایلام در سال زراعی جاری ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر است، افزود: بر این‌ اساس سهمیه سوخت کشاورزان ایلام در فصل پاییز سال جاری، هشت میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر معادل ۳۹ درصد کل سهمیه ایلام است که تلاش می‌شود با رایزنی‌های انجام شده از طریق مسئولان استان و برگزاری نشست‌هایی دراین‌خصوص، این میزان به ۴۴ درصد کل سهمیه ایلام افزایش یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، ایدون با تأکید بر اینکه سهمیه اختصاص‌یافته سوخت بخش کشاورزی در سامانه سدف به استان‌های مختلف کشور بر اساس میزان وسعت و هکتار زمین کشاورزی است، توضیح داد: بخش عمده‌ای از کشاورزان استان دارای تراکتور و ماشین‌آلات کشاورزی هستند اما تعدادی از کشاورزان نیز تراکتور ندارند و صاحبان برخی تراکتورهای فاقد زمین به‌عنوان تراکتور داران حرفه‌ای برای این کشاورزان عملیات مربوط به کاشت و برداشت را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072116026
  • خبرنگار : 50469