مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

صهیونیست‌ها به دنبال حفظ اصل موجودیت خود هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به عملیات‌های غرورآفرین جبهه مقاومت در منطقه علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد: این عملیات‌ها موجب شد تا رژیم صهیونیستی به ۷۰ سال پیش بازگردد و اکنون به دنبال حفظ اصل موجودیت خود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به عملیات‌های غرورآفرین جبهه مقاومت در منطقه گفت: این ایام با حوادث بزرگی در جهان اسلام مصادف شده است.

وی افزود: این ایام مصادف با سالگرد عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی است که در آن یک ضربه مهلک و اساسی توسط دلاورمردان حماس به پیکره کم جان رژیم صهیونیستی وارد شد.

قانع ادامه داد: در طول یکسال اخیر مقاومت شهادت‌طلبانه و ایثارگرانه جبهه حماس و جبهه مقاومت در منطقه، کار را به جایی رساند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی به ۷۰ سال قبل برگشت یعنی زمانی که این رژیم منحوس بساط خود را در منطقه پهن کرد و در ابتدای کار به دنبال حفظ اصل موجودیت خود بود و اکنون هم به دنبال همین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این ۷۰ سال هرچقدر تلاش کرد، بر اثر روحیه مجاهدت و مقاومتی که نشئت گرفته از انقلاب اسلامی بود و تحت امامت و زعامت مقام معظم رهبری و با رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت، اتفاق افتاد، کار به جایی رسید که علی‌رغم همه حمایت‌های گوناگون و متفاوتی که این رژیم پلید و گروهک  تروریستی از سوی دیگر کشورها داشت، نقش بر آب شد و بازگشت به عقب و همان ۷۰ سال پیش داشت.

امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: اکنون رژیم صهیونیستی به شدت در اصل موجودیت خود دچار تردید و سردرگمی شده است که امیدواریم این پیروزی‎‌ها و نصرت‌های جبهه مقاومت روز به روز افزایش یابد و ما در کمتر از ۲۵ سال که وعده حق نائب‌الامام بوده، شاهد نابودی و از بین رفتن این رژیم پلید باشیم.

قانع در ادامه ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهدای جبهه مقاومت توسط جنایتکاران صهیونیست گفت: در این ایام، یکی از رهبران جهان اسلام و افتخار جهان عرب و به تعبیر مقام معظم رهبری، گوهر درخشان لبنان، شهید سیدحسن نصرالله را از دست دادیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر اینکه شهادت ضایعه دردناکی است اما راه ایشان با حیات ویژه و نیروی جدید امتداد پیدا خواهد کرد، گفت: شهید سیدحسن نصرالله ملبس به لباس روحانیت بود و این عظمت شهدای روحانیت را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072116012
  • خبرنگار :