معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان:

۴۳ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۳ هزار و ۸۶۸ سالمند از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیم محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سالمندان علاوه‌بر دریافت مستمری ماهیانه از خدمات حمایتی از جمله پرداخت هزینه‌های درمانی، لوازم ضروری زندگی، مساعدت‌های بلاعوض و دریافت تسهیلات حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت افزود: در نیمه نخست امسال، سالمندان تحت حمایت ۲۵۰ دستگاه انواع لوازم ضروری زندگی با هزینه بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۱۵۵ مورد تسهیلات حمایتی در مجموع به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شامل ۱۷۲۰ نفر مساعدت بلاعوض دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سرکشی از سالمندان به مناسبت‌های مختلف، برگزاری اردوهای یک روزه، مساعدت به سالمندان نیازمند نگهداری، ارائه خدمات ویژه به سالمندان، برگزاری اردوهای شوق زیارت و تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به جامعه سالمندان است.

محمدی بیان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*  و یا واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران در نظر گرفته شده است، همچنین ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072116002
  • خبرنگار : 50975