سومین مسابقه سخنوری کودک و نوجوان گیلان برگزار شد

سومین مسابقه سخنوری کودک و نوجوان گیلان در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و به مناسبت هفته کودک برگزار شد.

نسترن تافته گان، دبیر سومین مسابقه سخنوری استان گیلان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی هرساله با شعار «زندگی به سبک بیان؛ زنده باد کودکی و نوجوانی، زنده باد زندگی» در مرکز استان و با انواع لهجه و گویش و با حضور شرکت کنندگان از شهرستان های مختلف برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ارتقای توسعه فردی کودکان و نوجوانان استان دانست و افزود: با همکاری و حمایت خانواده های آگاه و اهل هنر و فرهنگ، می خواهیم فرزندان و شهروندانی توانمند را به جامعه تحویل دهیم.

دبیر برگزاری مسابقه سخنوری ادامه داد: این رویداد بزرگ فرهنگی با همراهی حامیانی از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت و سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد.

تافته گان خاطرنشان کرد: در این رویداد بزرگ فرهنگی کودک و نوجوان، داوران فرهیخته ای نیز حضور داشتند تا هر یک با توجه به تخصص و دیدگاه خود یک نوع ارزشیابی و استعدادیابی از کودکان و نوجوانانی که به رقابت پرداختند، داشته باشند.

وی رقیه موذن صفت(مشاور و روانشناس)، حسین رضویان(نویسنده و مجری تلویزیون) و مصطفی رفیعی(گوینده و تهیه کننده) را داوران این رویداد دانست و بیان کرد: از بین ۲۰ شرکت کننده در این مسابقه، سه نفر منتخب و هفت نفر شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش ایسنا، مهرسا میرزانژاد از رشت نفر اول، ناژین مهرگان از رشت نفر دوم و آرتمیس صمدی از شهرستان بندرانزلی نفر سوم شدند.

ماه سمین پورحاج قنبر، سید یاسین صادقی، پناه ندائی، مرسانا اسماعیل زاده، آتوسا شالچی، نیلوفر شریعتی، تبسم حسینی، آرتمیس صمدی، مه گل حسن نیا چابک، آرتین محسنی، بردیا بی آزار، محمدفربد ماسالی، محمدپارسا عیسایی، ملینا عیسی پور، نیلسا مطهری، رزا دیده وار، ناژین مهرگان، النا آفریده، پرنیان تحویلدار بزرگ و مهرسا میرزانژاد از جمله شرکت کنندگان در مسابقه سخنوری کودک و نوجوان گیلان بودند.

در این رویداد فرهنگی محمدحسن عاقل منش و مجید عزیزی(اعضای شورای شهر رشت)، علی محجوب، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، مونا شفیع نژاد(معاون فرهنگی و توسعه امور ورزشی سازمان فرهنگی شهرستان رشت)، رضا حقی(کارگردان تئاتر، فعال رسانه ای و پیشکسوت هنری)، علی نعمتی(بازیگر تئاتر، تلویزیون و نویسنده)، محمدرضا صابری(نویسنده، خواننده، شاعر و ترانه سرا) و ایلیا نیکنام(مجری و بازیگر) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072115987
  • خبرنگار :