استقرار ۳۰ موکب پذیرایی از زائران در حرم حضرت معصومه(س)

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت از استقرار ۳۰ موکب برای پذیرایی از زائران و عزاداران ایام شهادت حضرت معصومه(س) در حرم مطهر ایشان خبر داد.

سیدابراهیم صابری، رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت  امروز ۲۱ مهرماه طی گفت‌وگویی خبری با اشاره به استقرار مواکب از ۲۱ مهرماه تا ۲۳ مهرماه به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س) در حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار کرد: تمامی مواکب در این ایام به‌صورت تجمیعی فعالیت و از زائران پذیرایی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: ۱۷ موکب در صحن حضرت جوادالائمه(ع)، ۹ موکب در صحن پیامبر اعظم(ص) و موکب‌هایی در مسجد معصومیه خیابان شاه ابراهیم، خیابان امیرکبیر(جاده اراک)، خیابان شهید شیخ النمر(خیابان شبستان) و خیابان ارم مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به استقرار موکب‌های عراقی و ایرانی در حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: ۱۵ موکب مستقر در حرم مطهر از شهرهای نجف، کربلا، بغداد، کوفه، بصره و کاظمین و ۱۵ موکب از شهرهای قم، مشهد، تبریز، ورامین، بوشهر، مشکین شهر، تهران، شوشتر، کرج و ملایر هستند.

صابری اظهار کرد: این مواکب با پذیرایی غذای گرم در وعده صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده و توزیع نوشیدنی در خدمت زائران خواهند بود؛ نانوایی حرم مطهر بانوی کرامت نیز از ۱۹ تا ۲۴ مهرماه روزانه ۱۵ هزار نان حضرتی پخت و به‌صورت رایگان در اختیار مواکب قرار خواهد داد.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: مکاتبات مختلف با آتش‌نشانی، بهزیستی، فوریت‌های پزشکی، هلال‌احمر، میراث‌فرهنگی و گردشگری، ستاد اسکان، اورژانس اجتماعی و خدمات شهرداری منطقه انجام شده و فراخوان جهت استقرار این نهادها در حرم مطهر بانوی کرامت در این ایام انجام شده است.

به گزارش ایسنا؛ موکب‌های اطراف حرم مطهر از ۱۹ مهرماه کار خود را در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز کرده‌اند و مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403072115954
  • خبرنگار : 50455