سرمربی تیم مناطق نفت خیز:

قهرمان لیگ برتر وزنه‌برداری قابل پیش‌بینی نیست/ می‌خواهیم جام برای خوزستان باشد

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: امسال مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری رقابت فشرده و نزدیک به هم در لیگ برتر دارند، به صورتی که تا هفته آخر نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان خواهد شد.

جواد نادری در گفت و گو با ایسنا، درباره صدرنشینی تیم مناطق نفت خیز جنوب در هفته اول لیگ برتر وزنه برداری ایران، اظهارکرد: خوشبختانه شاهد رقابت خوبی بین تمام تیم های شرکت کننده بودیم ولی فکر می کنم رقابت اصلی بین تیم های مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری باشد و فکر می کنم این رقابت تا هفته پایانی پا برجا خواهد بود.

او با اشاره به یکسری تغییرات در آیین نامه لیگ برتر وزنه برداری، گفت: تغییرات به صورتی است که رقابت بین تیم ها تا هفته پایانی وجود داشته باشد. به طور مثال هر وزنه برداری که رکورد بیشتری به ثبت برساند به تیمش کمک زیادی خواهد کرد و رکوردهای خوب روز گذشته علی داوودی برای ملی حفاری به همین صورت است.

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب در ادامه بیان کرد: وزنه برداران تیم ما در هفته اول خیلی خوب کار کردند و در هشت وزن، هفت وزنه بردار تیم ما اول شدند. تیم خوبی داریم و ان شاءالله در هفته دوم این نتایج را تکرار کنیم و بتوانیم به قهرمانی برسیم.

وی با اشاره به رقابت نزدیک مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری در لیگ برتر، افزود:  مهم این است که جام قهرمانی به خوزستان برسد و من از این بابت خوشحال خواهم شد و فرقی ندارد ما قهرمان شویم یا ملی حفاری.

او عنوان کرد: برای این که تیم خوبی را آماده حضور در لیگ برتر کنیم، در چند مرحله اردو زده بودیم و همین باعث شد که وزنه برداران تیم ما بسیار خوب ظاهر شوند. به طور مثال ابوالفضل فدوی وزنه بردار جوانان ما در ۱۰۹+ رکوردهایی را ثبت کرد که در جهانی در مدال طلا است. زارع در ۱۰۲ نیز ۲۰ کیلوگرم رکورد جوانان ایران را جا به جا کرد و خیلی خوب کار کرد. من فکر می کنم پنج کیلوگرم بالاتر از رکورد ۳۸۵ کیلوگرمی که روز گذشته ثبت کرد یا همین رکورد در جهانی بزرگسالان مدال باشد.

نادری در ادامه گفت: درست است از نظر هزینه و قرارداد ورزشکاران، شرایط می تواند بهتر از این باشد و اسپانسرها باید به وزنه برداری کمک کنند اما در مجموع، امسال تیم‌ها خوب شروع کردند و رکوردهایی خوبی در هفته اول لیگ به ثبت رسید.

او با بیان این که در تیم مناطق نفت خیز نسبت به سال گذشته کمی افزایش بودجه داشتیم، افزود: کمی قرارداد وزنه برداران تیم بهتر شده است و خوشبختانه یکی از تیمهایی بودیم که سال گذشته قرارداد وزنه برداران مان را پیش از پایان سال به صورت کامل پرداخت کردیم. اکنون هم در تلاشیم حدود ۴۰ درصد مبلغ قرارداد ورزشکاران تیم را پرداخت کنیم.

سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب درباره حضور نداشتن ایوب موسوی در ترکیب این تیم، گفت: اتفاقا با او صحبتی داشتیم و او کمی از شرایط آمادگی دور بود اما قرار شد اگر شرایطش بهتر شد در نیم فصل به تیم اضافه شود. امیدوارم مسئولان کمک کنند تا دغدغه شغل موسوی حل شود زیرا او می تواند تا سه سال دیگر هم وزنه بزند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072115922
  • خبرنگار : 50228