راهیابی نمایش «نگهبان آب» ملایر به هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

سرپرست گروه هنری یاس کبود ملایر از راهیابی نمایش «نگهبان آب» به هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد.

مهدی روزبهانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: نمایش «نگهبان آب» به نویسندگی «آرش رضایی» و کارگردانی «مهدی روزبهانی» تولید شده است و روایتی از مقاومت را نشان می‌دهد.

روزبهانی به برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در دو بخش «برگزیده جشنواره‌ها» و «نیشتمان» اشاره و تصریح کرد: نمایش «نگهبان آب» در بخش «نیشتمان» پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: این نمایش روایتگر داستان چهار سرباز مرزبانی در زمان پهلوی در شهریور ۱۳۲۰ در منطقه ارس است که روی یک پل فلزی دو روز در مقابل دشمن مقاومت می‌کنند.

سرپرست گروه هنری یاس کبود ملایر عوامل اجرایی این نمایش را «فروزان حسینی»، «سید مهرداد کاوسی»، «آرش رضایی» و «مهدی روزبهانی» دانست و افزود: هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه سال‌جاری، به دبیری «سید فاتح بادپروا» در مریوان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نمایش نگهبان آب از ملایر نمایش‌های «هیرکان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصرالله‌زاده از مازندران، «عکاسباشی» به نویسندگی و کارگردانی خلیل ایزدیار از سروآباد، «پسمانده» به نویسندگی مختار محمدی و کارگردانی بختیار احمدپور از بانه، چهار اثر راه‌یافته در بخش «نیشتمان» هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072115892
  • خبرنگار : 50416