در شب موسیقی فیلم «نوای آفتاب» چه گذشت؟

ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی در حالی در تالار وحدت به صحنه رفت که مخاطبان میهمان موسیقی‌ فیلم‌های خارجی و ایرانی شدند.

به گزارش ایسنا،‌ اجرای کنسرت موسیقی فیلم ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی در تالار وحدت به کار خود پایان داد. نخستین اجرا ششم مهر ماه به صحنه رفته بود که به دلیل شهادت سید حسن نصرالله (رهبر حزب‌الله لبنان) اجرای دوم این کنسرت با دو هفته تاخیر در تالار وحدت برگزار و مخاطبان را میهمان موسیقی کلاسیک کرد.

قطعات هرکول پوآرو،‌ دزدان دریایی کارائیب‌، قطار ۳.۱۰ به یوما،‌ مدرن تایم، ماسک زورو، پدرخوانده،‌ آرشین مال آلان، چشم ببر، رومئو و ژولیت،‌ سینما پارادیزو، بازی تاج و تخت، ازل،‌ لئون حرفه‌ای، گرگ‌ها،‌ ابوعلی سینا، مادر و قیصر در این کنسرت به اجرا درآمدند.

میهمانانی چون کیانوش عیاری، مرجانه گلچین، همایون فال، سید جواد هاشمی، بهمن دان، محوش وقاری، عماد آرام، افشین سیاهپوش در شب نخست و کیومرث مرادی، بابک زرین، محمدرضا منصوری، بابک شهرکی، حمیدخزاعی، مازیار لرستانی، مهدی غفوریان، حوریه مقدم، هادی قریشی، احمد مومیوند و ... در شب دوم به تماشای این کنسرت نشستند.

جابر ماجدی (مدیر ارکستر نوای آفتاب) در این کنسرت پشت تریبون قرار گرفت و از مردمی که از موسیقی جدی و ارکسترال حمایت کردند، تشکر کرد.

امین سالمی رهبر ارکستر نیز در سخنانی گفت: در شرایطی این اجراها رابه صحنه بردیم که حال روحی مردم کشور ما به دلیل شرایط فعلی خیلی خوب نیست. چهارده ماه است که ارکستر ما فعالیت خود را آغاز کرده و این تلاش با کمک محمدرضا آقایی و تمام اعضای ارکستر به بار نشست حال می‌توانیم بگوییم که با تلاش دوستان ما در فستیوال ۲۰۲۵ کشور ایتالیا برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شدیم. همین رپرتوار قرار است در آن فستیوال نیز اجرا شود ، امیدواریم سفیر خوبی برای کشورمان باشیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403072115890
  • خبرنگار : 71410

برچسب‌ها