دبیر هیئت والیبال استان اصفهان:

والیبال شهرستان‌ها، دچار افت شده است

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان گفت: والیبال استان اصفهان به خصوص در بخش بانوان همیشه رتبه‌های شاخصی داشته و بر اساس ارزیابی‌های سالانه در جمع چهار استان برتر کشور ایستاده است.

محمدرضا شفیعیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ورزش والیبال در شهرستان‌ها به علت کوتاهی‌هایی که در سال‌های قبل بوده دچار افت شده است و امیدواریم با حضور سرپرست جدید در هیئت والیبال استان اصفهان، ورزش شهرستان‌ها به صورت ویژه دیده شود.

وی افزود: مهم‌ترین مشکل والیبال استان اصفهان این است که در طول سه سال گذشته، هیئت والیبال به صورت سرپرست اداره شده و امیدواریم هرچه زودتر انتخابات مجمع هیئت والیبال استان اصفهان برگزار شود والیبال استان را از بی‌ثباتی مدیریتی نجات دهیم.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان، تصریح کرد: توجه به ورزش شهرستان‌ها می‌تواند به ارتقاء ورزش استان اصفهان کمک کند و سعی کرده‌ایم تا شهرستان‌هایی که در فاصله دورتر از مرکز استان هستند در حوزه‌های آموزش و کارگاه‌های دانش‌افزایی، امکانات ورزشی و برگزاری مسابقات به صورت ویژه دیده شوند.

شفیعیان تأکید کرد: اساس پیشرفت والیبال صرفاً محدود به ورزشکاران مرکز استان نیست و حتماً باید استعدادهای شهرستان‌ها دیده شده و کشف شوند و پرورش داده شده و به تیم‌های منتخب استان اصفهان دعوت شوند.

وی در مورد بودجه والیبال گفت: بخشی از بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان به هیئت والیبال اختصاص پیدا می‌کند که صرف برنامه‌هایی مثل دوره‌های آموزشی و اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری می‌شود.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان، افزود: بودجه خاصی برای کمک به شهرستان‌ها نداریم بلکه در حوزه دوره‌های آموزش داوری و مربی‌گری به آنها کمک می‌کنیم و اداره‌های شهرستان‌ها می‌توانند بخشی از اعتبارهای سالانه خود را به هیئت‌ها اختصاص دهند.

شفیعیان اظهار کرد: هیئت والیبال استان اصفهان، متولی اصلی اشاعه و گسترش والیبال  است که در سه سال گذشته، سرپرست‌های مختلف با عمر کوتاه مدیریت خود نتوانستند به اهدافشان عمل کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072115864
  • خبرنگار : 50260