صدرنشینی رامهرمزی‌ها در لیگ برتر فوتبال خوزستان

هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان خوزستان با صدرنشینی تیم فرهنگ رامهرمز به پایان رسید.

محسن قبایی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در هفته چهارم مسابقات تیم توحید حمیدیه در خانه ۳ بر یک مقابل قدس ماهشهر شکست خورد و تیم دیهیم نوین اهواز با نتیجه ۴ بر یک مقابل گسترش قلعه‌تل به برتری رسید.

او ادامه داد: تیم بهمئی رامهرمز با حساب ۳ بر ۲ سرخ آبی بندرامام را پشت سر گذاشت و شهرآورد رامهرمز بین تیم های فرهنگ و معین رامهرمز با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فرهنگ به پایان رسید. همچنین استقلال جوان سوسنگرد با یک گل آبی پوشان شوشتر را شکست داد و بازی تیم های آبی پوشان حمیدیه و پرسپولیس ویس یکشنبه ۲۲ مهر برگزار می شود. در این هفته نیز تیم عقاب هندیجان استراحت داشت.

این مسئول در هیات فوتبال خوزستان گفت: در پایان هفته چهارم، تیم های فرهنگ رامهرمز، دیهیم نوین اهواز و معین رامهرمز هر سه با ۹ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

صدرنشینی فروغ شادگان در لیگ یک فوتبال جوانان خوزستان

او با اشاره به برگزاری هفته دوم لیگ دسته اول جوانان استان، عنوان کرد: در این هفته، تیم فروغ شادگان با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ آبی پوشان رامهرمز را شکست داد، توحید حمیدیه با ۳ گل مقابل نخل کارون پیروز شد و تیم گسترش قعله تل ۲ بر یک موعود اهواز را از پیش رو برداشت. همچنین تیم شهید تقوی فر اهواز نیز در خانه ۵ بر یک مقابل فولاد مسجدسلیمان به برتری رسید

قبایی خاطر نشان کرد: تا پایان هفته دوم، فروغ شادگان با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های شهید تقوی‌فر اهواز با ۴ امتیاز و توحید حمیدیه با ۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072115817
  • خبرنگار : 50228