استاندار عنوان کرد:

انجام اقدامات لازم برای به صفر رساندن بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم گسترش فضاهای آموزشی در سطح استان گفت: ما برنامه ریزی ساخت ۶ هزار کلاس درس را آغاز کردیم که حدود ۵ هزار کلاس درس تاکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

محمد کرمی شامگاه جمعه در شورای آموزش و پرورش استان، ‌اظهار کرد: آموزش و پرورش و تحصیل فرزندانمان یکی از مسائل اصلی و اولویت دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در استان با جدیت پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: باید نگاه ویژه‌ای چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر نرم افزاری به آموزش و پرورش داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات لازم برای به صفر رساندن بازماندگان از تحصیل و بهره مندی همه کودکان از تحصیلات رایگان در استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با آموزش و پرورش و نهادهای آموزشی هستند.

کرمی اذعان کرد: در زمینه گسترش مراکز آموزشی و کیفیت بخشی این مراکز بررسی ها و اقدامات لازم برای تامین اعتبارات انجام شده است بنابراین در حوزه زیرساخت‌ در هیچ نقطه‌ای در استان نباید مشکل فضای آموزشی وجود داشته باشد.

استاندار بر تجهیز مدارس تاکید کرد و گفت: آزمایشگاه‌هایی برای مدارس در نظر گرفته بودیم تا دانش آموزان امکانات لازم را در اختیار داشته باشند چرا که باید نوجوانان ما کاملاً مهارت محور آموزش ببینند.

کرمی بیان کرد: از همه مردم استان درخواست دارم با توجه به اهمیت موضوع علم که زیربنای توسعه است، با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان استان خوش فکر و با ضریب هوشی بالایی هستند لذا انتظار می رود؛ خانواده‌های عزیز کیفیت تحصیلات فرزندانشان را رصد و به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی گفت: این هماهنگی بین آموزش و پرورش و خانواده ها در زمینه هدایت و پیشرفت های علمی دانش آموزان مهم است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072115790
  • خبرنگار :