معاون دانشگاه آزاد اسلامی زنجان: 

دانشجویان می‌توانند از تسهیلات مالی برای پرداخت شهریه استفاده کنند 

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از تقسیط و تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای پرداخت شهریه استفاده کنند.

مهدی بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تسهیلات اعطایی به دانشجویان این دانشگاه طی دوران تحصیل، اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند از وام‌های بانک‌های ملی و مهر و رسالت که از محل منابع مالی دانشگاه نزد بانک‌های ذکر شده است می‌توانند استفاده کنند. 

وی افزود: این تسهیلات برای دانشجویان کارشناسی و کاردانی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۲۰ میلیون تومان و دکترای تخصصی ۴ میلیون تومان با کارمزد ۲/۵ درصد توسط بانک‌های مهر و رسالت پرداخت می‌شود. 

معاون دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: یکی از بانک‌ها هم با معرفی دانشگاه برای مقطع کارشناسی و کاردانی ۱۰ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۱۵ میلیون تومان و دکترای تخصصی ۳۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۳ درصد پرداخت می‌کند. 

بازرگانی با اشاره به تسهیلات اعطایی وزارت علوم به دانشجویان از محل صندوق رفاه دانشجویی گفت: تسهیلات اعطایی وزارت علوم در قالب وام‌های ۳۰ تا ۶۰ ماهه با کارمزد ۲.۵ درصد بوده که در هر ترم قابل پرداخت است و مبلغ این وام برای مقطع کارشناسی و کاردانی ۳ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۵ میلیون تومان و دکترای تخصصی ۷ میلیون تومان است. 

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به تقسیط شهریه‌های دانشجویان، گفت: دانشجویان می‌توانند از طریق سامانه آموزشیار نسبت به تقسیط شهریه‌های دانشجویی تا ۴ قسط اقدام کنند و تقسیط شهریه تا ۴ قسط مشمول هیچ‌گونه کارمزد نخواهد بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072115730
  • خبرنگار : 50295