امام جمعه سمنان:

شایعه شهادت فرماندهان ایرانی جنگ روانی دشمن است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان اتحاد و وحدت بین همه کشورهای محور مقاومت را نتیجه و دستاورد عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ برشمرد و با اشاره به جنگ روانی دشمنان گفت: شایعه شهادت فرماندهان ایرانی جنگ روانی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های امروز نمازجمعه سمنان اظهار کرد: مردم مراقبت کنند که حیله و جنگ رسانه‌ای دشمنان آنها را تضعیف نکند چرا صهیونیست‌ها می‌کوشد با دامن زدن به اخبار کذب و دروغ، در دل مردم ترس بیاندازند.

وی با اشاره به آثار شکست دشمن گفت: عملیات وعده صادق ترس در دل صهیونیست‌های کودک‌کش انداخته است. این عملیات، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکسته است.

امام جمعه سمنان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان اظهار کرد: صهیونیست‌ها همچنان به جنایات خود در غزه و لبنان و کشتار زنان و کودکان ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اتحاد و انسجام بین جبهه مقاومت از این اتحاد به عنوان دستاورد عملیات وعده صادق ۲ یاد کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا به عنوان یک قدرت موشکی و پهپادی شناخته میشود و به همین دلیل دشمنان برای جواب دادن به عملیات وعده صادق ۲ حیران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که ایران در مقابل دشمنان محکم و پابرجا ایستاده است ، گفت: هم اکنون نیز جمهوری اسلامی ایران با شناسایی همه نقاط حساس نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی منتظر صدور فرمان برای وعده‌های صادق بعدی است.

امام جمعه سمنان دستاوردهای عملیات وعده صادق در کشور و منطقه را یاد آور شد و گفت: انسجام و اتحاد و تداومی که در جبهه مقاومت ایجاد شده است نتیجه همین وعده صادق است.

خطیب جمعه سمنان گفت: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است و این رژیم با استفاده از سلطنت‌طلبان و منافقان مزدور به دنبال جنگ روانی و ترساندن مردم ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: انتشار خبرهای دروغ از جمله شهادت فرماندهان ارشد نظامی ایران یا جاسوس بودن آنان به دنبال ترس و دلهره انداختن در دل مردم است که همان جنگ روانی رژیم صهیونیستی است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: طوفان‌الاقصیٰ و مقاومت یک‌سالۀ غزّه و لبنان، رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیّت خود است واین یعنی مجاهدت مبارزان فلسطین و لبنان موجب شده رژیم صهیونی ۷۰ سال به عقب برگردد.

خطیب جمعه سمنان همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: قرار گرفتن استان سمنان در بین‌الحرمین آن حضرت و حضرت ثامن‌الحجج (ع) از افتخارات مردم استان است.

حجت اسلام والمسلمین مطیعی فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان را یاد آور شد و گفت: خانه و مدرسه ، دو کانون اساسی در تربیت فرزندان و نسل آینده است و اولیا و مربیان باید از راهکارهای اسلام برای تربیت نسل آینده استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین درباره اجرای طرح سه میم (منزل، مدرسه و مسجد) در آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این طرح در استان سمنان اجرایی شده و توجه به معنویت و نماز در بین دانش‌آموزان قابل قدردانی است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072015626
  • خبرنگار :