امام جمعه ورامین:

همه جای سرزمین‌های اشغالی در دسترس موشک‌های ایرانی است

امام جمعه شهرستان ورامین در جواب یاوه‌گویی‌های نتانیاهو گفت: همه جای سرزمین‌های اشغالی در دسترس موشک‌های ایرانی است.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی در خطبه دوم نماز جمعه ۲۰ مهرماه پس از دعوت به تقوی الهی گفت: مسائل ورامین اعم از مترو و طرح‌های جایگزین آن در حال بررسی است.

امام جمعه ورامین ادامه داد: انتقال طرح خط راه‌آهن از مرکز ورامین به فضای دیگری مطرح شده است که این امر اگر انجام شود شهرستان از رونق خاصی برخوردار می‌شود.

وی در رابطه با جنگ روانی دشمنان علیه ایران اسلامی بیان کرد: امروز مهمتر از جنگ سخت، جنگ روانی و رجز خوانی است. باید با هوشیاری و دقت این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: امروزه شاهد هستیم که عده‌ای مامور شدند که ما را از دشمن بترسانند و با صراحت بیان می‌کنند که نباید شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر دهید، زیرا دشمن بیشتر در این زمان لجاجت می کند، ولی با عملیات های متعدد سپاه پاسداران امروز شاهد پیروزهای متعدد امت اسلام هستیم.

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: امروز سلاح‌های جنگی ما آماده است برای جنگ با دشمنان اسلام و در این جبهه همه مومنین به میدان جنگ آمدندو یقینا خدا ترس را بر دلهای کفار می‌اندازد.

امام جمعه ورامین به امکانات نیروهای مسلح اشاره و اظهار کرد: موشک‌هایی که سینه آسمان رژیم صهیونستی را شکافت و زمین اشغالگر را لرزاند حاصل دسترنج و تفکر فرزندان ایران اسلامی است و امروز شاهد هستیم کجای سرزمین‌های اشغالی از دسترس نیروهای امت اسلامی خارج شده است؟  آیا سرزمین‌های اشغالی که شش نیروگاه و دو پالایشگاه دارد نقطه‌ای هست که از دست ما خارج باشد؟

وی در پایان تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ۲ سپاه اسلام مکان‌هایی را هدف قرار داد که همه بدانند، همه جا در دسترس نیروی مقاومت است؛  اگر کسی این جنگ را جنگ آخر الزمانی هم بداند؛ باید بگوییم که پیروز این جنگ امت اسلامی است و در هر سطحی به امت اسلام حمله کنید، بالاترین ضربه را امت اسلامی پاسخ می‌دهد و ما علاوه بر این همه قدرت دست یاریگر الهی را در پیش رو داریم و به وعده خدا ایمان داریم و پیروز نهایی امت اسلامی است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403072015582
  • خبرنگار : 71951