یک مسئول خبر داد:

انجام ۴۱ کیلومتر شانه‌سازی راه‌های شهرستان کوهدشت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت گفت: ۴۱ کیلومتر شانه‌سازی و اصلاح افتادگی شانه راه در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی نیمه نخست سال جاری انجام شده است.

روح اله مهدی‌پور امروز بیستم مهرماه در جمع خبرنگاران به عملکرد شش ماهه نخست سال جاری این اداره، اشاره کرد و افزود: با تلاش ادارات ستادی و اداره شهرستان،۲۲ کیلومتر راه شکافی و تسطیح و رگلاژ مسیر در محورهای روستایی مورت کره - زیودار و رودبار، ۸ هزار و ۷۵۰ مترمکعب خاکبرداری و ترانشه‌برداری محورهای اصلی، فرعی و روستایی و ۴۱ کیلومتر شانه‌سازی و اصلاح افتادگی شانه راه انجام شده است.

وی ادامه داد: پاکسازی ۳۴۰ کیلومتر شانه و حاشیه راه‌ها، ۲۹۸ تن چاله‌گیری در سطح راه، تسطیح ۷۰.۵ کیلومتر حریم راه و اصلاح شیب شیروانی، پاکسازی و اصلاح قنو به طول ۱۸۶ کیلومتر در محورهای اصلی کوهدشت - پل کشکان، کوهدشت - زانوگه، بابازید - پل سیمره از دیگر اقدامات شاخص در حوزه راهداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت بیان کرد: شناسایی ۱۳ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و در نهایت قلع و قمع ۶ مورد در این مدت انجام شده است‌.

مهدی‌پور اضافه کرد: در این مدت حذف یک نقطه حادثه‌خیز، تکمیل و احیای خط‌کشی‌ها با اولویت خطوط میانی به طول ۱۵۵ کیلومتر، ساماندهی هزار و ۴۹۸ عدد تابلو و علائم جاده‌ای، نصب ۵۲۶ عدد نیوجرسی، ساماندهی گاردیل ۵۶ شاخه و بازگشایی و تنقیه ۸ دستگاه پل تا دهانه ۶ متر بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری بوده است.

وی افزود: در این مدت، ۱۱.۹ کیلومتر ریزش برداری محورهای فرعی و روستایی و ۹.۵ کیلومتر بهسازی مسیر محورهای فرعی و روستایی ( بوگلان عبدولی یک کیلومتر، داوودرشید - کله گاوراه ۲ کیلومتر، سیاپله یک کیلومتر، اولادقباد - سرسورن یک کیلومتر، نیله سادات ۵۰۰ متر، مورت کره ۴ کیلومتر) انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و یادآور شد: طی ۲۰ مرحله از شرکت‌های حمل و نقل کالا بازدید بعمل آمده و در کنترل دروازه‌ای به ۴۰۰ دستگاه ناوگان کالا، همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به ۱۳۰ دستگاه، ناوگان باری و کنترل دروازه‌ای محموله های ترافیکی به ۱۰ دستگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072015580
  • خبرنگار : 50177